“Wat een gezellige zondagmorgen moest worden met het gezin liep uit op een sisser...”
Beoordeling van Le Pain Quotidien

Le Pain Quotidien
Geclassificeerd als nr. 11 van 24 Bakkerijen in Brussel
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
24 april 2016 beoordeeld

We hadden een waardebon van 50 euro gekregen voor een uitje naar Le Pain Quotidien. Het was de laatste maanden niet evident om een vrije zondag te vinden, maar vandaag was dit eindelijk het moment. Helaas bleek de vervaldatum een kleine maand over datum. We besloten toch te gaan.
Toen we arriveerden bleek de zaak overvol te zitten. Het leek ons een beter idee om op een later moment terug te komen. We schoven aan in de rij en informeerden of we de bon later konden inwisselen of de vervaldatum konden laten verlengen. De manager moest hierover beslissen. Verlengen wilde ze niet doen, de enige keuze die we kregen was te blijven en meteen de bon op te gebruiken. Een oplossing die er eigenlijk géén was, want er waren géén tafels vrij en het zag ernaar uit dat dit ook niet in het komende half uur het geval zou zijn. Met twee hongerige kinderen was dit géén goed plan. De discussie liep nog even, maar we zijn uiteindelijk teleurgesteld vertrokken.
Andere horecazaken zouden klantgewijs hier géén punt over maken en ons waarschijnlijk later laten terugkomen. Jammer want de boterkoeken zagen er erg lekker uit!

Schrijf een beoordeling

6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, vriendelijke bediening, gezellig en aangenaam ontbijten, een aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De tafeltjes zouden iets groter mogen zijn, weinig plaats om je voeten te plaatsen onder de tafel. Ontspannend indien je met 2 komt ontbijten, aangename klassieke muziek.

16 mei 2015 beoordeeld

Steeds een aangename ervaring. Ontbijt is heel gevarieerd. Lekkere koffie en prijzen vallen goed mee.

28 april 2015 beoordeeld

Het eten is best maar het concept is passe. Met lepels in jampotten roeten waarin iedereen z 'n lepel of mes in stopt is niet erg aantrekkelijk.
Koppen, zeg maar bakken voor thee en koffie zijn niet echt elegant.
Het heeft een goede oppepper nodig.

14 maart 2015 beoordeeld

Al jaren komen we er 2 of 3 keer per jaar. En al die tijd is het goed lunchen. Soms erg druk maar voor de service doet dat er niet toe. Hoogstaand, lekker en gezond.

• Sfeer

Reizigers die Le Pain Quotidien bekeken, bekeken ook

In Le Pain Quotidien geweest? Deel je ervaringen!