Vandaag geopend: 10:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Grote reclame "eerste 2 uur gratis parking"

Bij het tijdig uitrijden van de parking moest ik toch 4 € betalen, dit volledig in tegenspraak met ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld

Olen, België
via mobiele applicatie
Lees alle 108 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brussel
vanaf US$ 13,90
Brusselse wafel-workshop
16 beoordelingen
vanaf US$ 32,30
vanaf US$ 6,90
vanaf US$ 33,50
Beoordeeld op 2 maart 2018

Wederom een gemiste kans om de concurrentie aan te gaan te Brussel. De parking is spijtig genoeg niet gratis, laat ons zelfs zeggen, extreem duur. 2 euro per uur, te zot. Toen wij er waren was het toilet gratis.

Spijtig genoeg is dit complex er gezet om vooral buiten te zitten en te wandelen maar bij de koude die heerste was het binnen vooral koud, en de eetgelegenheden waren ook te koud om het gezellig te maken.

Het is er wel supermodern en zeer ruim maar ik vond het aanbod beperkt en spijtig genoeg zijn sommige winkels eentalig Frans, wederom een gemiste kans.

Doe mij maar Waasland shopping of Wijnegem, gratis parking en wel een groot aanbod.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

Leuk en modern shoppingcentrum. Grote diversiteit aan winkels, drink- en eetgelegenheden. Nadeel: de parking is zeer duur!

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zoals de titel het al zegt dit was voor ons de eerste maal. Mooi shopping center. Je hebt het gevoel dat je buiten bent terwijl het toch volledig overdekt is. Mooi gemaakt. In de meeste zaken praten ze 2 talig wat toch ook fijn is als je Frans er eentje is met veel haar op :0)

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

We waren hier voor de eerste keer. Makkelijk bereikbaar, mooie en ruime parkeerplaatsen. Het shoppingcenter is zeer ruim met veel lichtinval. Je hebt niet het gevoel binnen te zijn. Mooi buitenplein en terrassen. Zeker een aanrader voor een namiddagje aangenaam shoppen.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel modern en ecologische mall. Met toch wat modieuze merken maar niet al te groot. Ruime parking, exotische eethuizen, kapper, ... Zeker een bezoekje waard.

Datum van activiteit: juli 2017