“Duur parking”

Docks Bruxsel
Geclassificeerd als nr. 257 van 421 dingen om te doen in Brussel
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke winkels, lekker rustig tijdens de week dan in het weekend maar parking is veel te duur ! Niet gepast ! Neem beter openbare vervoer :-)

2 maart 2018 beoordeeld

Wederom een gemiste kans om de concurrentie aan te gaan te Brussel. De parking is spijtig genoeg niet gratis, laat ons zelfs zeggen, extreem duur. 2 euro per uur, te zot. Toen wij er waren was het toilet gratis.

Spijtig genoeg is dit complex er gezet om vooral buiten te zitten en te wandelen maar bij de koude die heerste was het binnen vooral koud, en de eetgelegenheden waren ook te koud om het gezellig te maken.

Het is er wel supermodern en zeer ruim maar ik vond het aanbod beperkt en spijtig genoeg zijn sommige winkels eentalig Frans, wederom een gemiste kans.

Doe mij maar Waasland shopping of Wijnegem, gratis parking en wel een groot aanbod.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en modern shoppingcentrum. Grote diversiteit aan winkels, drink- en eetgelegenheden. Nadeel: de parking is zeer duur!

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel het al zegt dit was voor ons de eerste maal. Mooi shopping center. Je hebt het gevoel dat je buiten bent terwijl het toch volledig overdekt is. Mooi gemaakt. In de meeste zaken praten ze 2 talig wat toch ook fijn is als je Frans er eentje is met veel haar op :0)

Bekijk meer beoordelingen
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor de eerste keer. Makkelijk bereikbaar, mooie en ruime parkeerplaatsen. Het shoppingcenter is zeer ruim met veel lichtinval. Je hebt niet het gevoel binnen te zijn. Mooi buitenplein en terrassen. Zeker een aanrader voor een namiddagje aangenaam shoppen.

Reizigers die Docks Bruxsel bekeken, bekeken ook

In Docks Bruxsel geweest? Deel je ervaringen!