“Prachtige sfeer, eerlijk eten.”
Beoordeling van Het Goudblommeke in Papier

Het Goudblommeke in Papier
Geclassificeerd als nr. 98 van 3.773 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi oud en klein gebouw. Je kunt er van alles eten, van een schaal fritten, tot aan spaghetti bolognese tot aan stoemp met ballen. Correcte bediening.

24 januari 2017 beoordeeld

Super vriendelijk personeel , lekker eten ( Balletjes in tomatensaus met stoemp & worst met stoemp) & lekkere biertjes! aanrader :-)!!

28 november 2016 beoordeeld

Een oud café waar het gezellig zitten is. De achterbouw is dat wat minder, maar de bediening maakt veel goed. Op de kaart de klassiekers (stoemp, ballekes in tomatensaus, geperste kop, stoofvlees). Wij namen vol-au-vent en waren tevreden. Grote portie, kwaliteit ok. De frietjes zijn lekker maar niet vers. Goed zitten op een makkelijk bereikbare locatie én lekker eten. Wij komen terug.

22 november 2016 beoordeeld

Simpele, maar heerlijke gerechten vergezeld van Brussels gerstenat of een lekker wijntje in een aangenaam kader.

21 november 2016 beoordeeld

Toen wij er aankwamen was het zeer druk. Die oude kroeg, met heel wat geschiedenis, oude Leuvense stoof en veel spreuken aan de muur, laat je wegdromen hoe het vroeger was. Door de drukte hebben we zelf onze drank moeten halen. Zeer lekkere bieren.

Reizigers die Het Goudblommeke in Papier bekeken, bekeken ook

In Het Goudblommeke in Papier geweest? Deel je ervaringen!