“Typisch oud, gezellig karakter”
Beoordeling van Het Goudblommeke in Papier

Het Goudblommeke in Papier
Geclassificeerd als nr. 98 van 3.773 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 november 2016 beoordeeld

Toen wij er aankwamen was het zeer druk. Die oude kroeg, met heel wat geschiedenis, oude Leuvense stoof en veel spreuken aan de muur, laat je wegdromen hoe het vroeger was. Door de drukte hebben we zelf onze drank moeten halen. Zeer lekkere bieren.

13 november 2016 beoordeeld

al dikwijls voorbij gepasseerd maar eindelijk eens binnengegaan, de oude stove valt onmiddellijk op als eveneens het authentieke karakter van deze café, bierkaart niet overdreven maar biedt wel kwaliteit, en het toffe interieur maakt dat je je thuisvoelt

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bier
Super food
Super sfeer
Super vriendelijke bediening
Super aanrader!

Best op voorhand reserveren.

9 oktober 2016 beoordeeld

De sfeer van deze plek wordt nog leuker als je zelf een mondje Brussels mee kan praten met de ober. Typisch Brusselse gerechten zoals ik die thuis ook voorgeschoteld kreeg: vol-au-vent, sossissen met stoemp, bloempanch. En daarbij een goeie geuze, een kriek van Boon, een plaatselijk Zinnebier... Keus genoeg om de eigenzinnige brouwsels van eigen bodem te proeven. Je hoeft geen Magritte te zijn om hier je stamcafé van te maken.

20 september 2016 beoordeeld

oud brussels cafe en restaurant met een zeer aangenaam kader van de tijd van toen,maar met een menu kaart met lekkere typische vlaamse en brussels gerechten. Alle goeie bieren en een lekker huiswijn bij het eten. super vriendelijke bediening.

Reizigers die Het Goudblommeke in Papier bekeken, bekeken ook

In Het Goudblommeke in Papier geweest? Deel je ervaringen!