“Goed eten voor een schappelijke prijs.”
Beoordeling van Houtsiplou

Houtsiplou
Geclassificeerd als nr. 140 van 4.048 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
28 december 2017 beoordeeld

Lekker gegeten met een goed bier. Geen verfijnde gerechten maar wel eerlijk goed eten. Prettige sfeer en behulpzame en vriendelijke bediening.

17 december 2017 beoordeeld

Wie aanvaardt deze tijd geen maestro kaart?
Naar betaalautomaat gestuurd die dicht bleek. Dan een tweede betaalautomaat de andere kant op... Terwijl ik op mijn man zat te wachten werd er ook nog een tweede klant op pad gestuurd. Dus geen mogelijkheid te betalen met maestro kaart, payconiq kenden ze ook niet en een overschrijving doen op hun rekeningnummer was ook niet mogelijk.
Onze namiddag Brussel is geëindigd in mineur.

10 september 2017 beoordeeld

Verse snelle bereiding. perfecte prijs kwaliteit. grote ruime portie. Vlotte vriendelijke bediening. mooie ruime kaart. Ook vegetarische keuze. lekkere cocktails. leuke unieke plaats om te zitten.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk,toffe bediening en prijs kwaliteit een echte aanrader.Waarom bestaan er niet meer van deze zaken?

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met een leuke kaart. Heel wat verschillende keuzes. Wat wij kozen was lekker maar niet spectaculair.

In Houtsiplou geweest? Deel je ervaringen!