“Komen hier al jaren! !!”
Beoordeling van Davi

Davi
Geclassificeerd als nr. 575 van 3.906 Restaurants in Brussel
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig! lekker, vriendelijk, gezellig, super gewoon! Aanrader! Zomer winter...altijd goed! !!!! Kindvriendelijk

26 augustus 2016 beoordeeld

Ik was hier op een zonnige zomerdag, samen met echtgenote. Na een lange dag lopen in de warmte, besloten we hier op het terras neer te strijken. Bediening was vlot en Nederlandstalig, wat best fijn is met ons hakkelend Frans. Voorgerecht met krab in een schelpje opgediend was enigszins flauw, maar de inktvis maakte veel goed. Prima huiswijntje er bij en de rekening was bescheiden (<€60 voor ons beiden).
Kortom, aanrader voor een verder best dure stad.

24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassieker onder de Thaise restaurants. Probably The best Thai in town. Aanraders zijn de Thaise sla met scampi's en de rode curry met bamboe.

14 januari 2016 beoordeeld

Ondanks ligging(toch waar toeristen komen)nog altijd één van de beste thai restaurantjes van Brussel en erbuiten.Prijs kwaliteit zeer goed en vriendelijk personeel.Keuken is niet verwesterd en vrij autentiek.Een aanrader

5 november 2014 beoordeeld

Davi is gelegen in het hartje van Brussel waar u een concentratie van Thaise/Viëtnamese restaurants vindt. We hebben in deze straat al een aantal van deze resto's bezocht, maar Davi behoort zonder meer tot één van de betere! Binnenin worden verse lenterolletjes gemaakt door ijverige oudere Thaise dames in een gezellig en aangenaam interieur met de nodige kussentjes en Buddha-beeldjes. Vermits we beiden van rode curry houden, bestelden mijn partner en ik kip met rode curry. Kort nadien werd het stoofpotje geserveerd in een kleien potje op een vuurtje. Het rook alvast zeer aangenaam. In de curry-saus bevonden zich verse mini-aubergines, bamboescheuten en nog allerlei groentjes. Bij dit alles werd een geurige basmatirijst geserveerd. Heerlijk!

• Sfeer

Reizigers die Davi bekeken, bekeken ook

In Davi geweest? Deel je ervaringen!