“Gezellig hapje eten”
Beoordeling van Reve D'asie

Reve D'asie
Reserveren met
Reve D'asie is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 672 van 4.024 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
5 januari 2018 beoordeeld

Er waren nog maar een paar tafeltjes vrij, erg druk en gezellige sfeer. Gastvrouw was zeer vriendelijk. We werden snel geholpen en eten was prima. Ik raad iedereen aan om geen fles water te bestellen; de kosten hiervoor bedroeg achteraf 6 hele euro's.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gekozen voor "springrolls" als voorgerecht. Deze waren heerlijk krokant gebakken. Daarna hadden we noedels met kip en kip met noten. Allebei de gerechten smaakten prima en werden vrij snel geserveerd.
Mooie combinatie van prijs en kwaliteit.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik liep langs en zag veel mensen zitten en dat is voor mij al een goed teken.
Aardige bediening en het voorafje was lekker.
Hoofdmaal was heerlijk en ik kreeg zat . Ik had wel een extra kom rijst gevraagd.
Als ik weer eens in brussel bent kom ik hier zeker terug

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was niet super uitgebreid of veel maar de smaak en kwaliteit was prima. Ben geen Thai dus weet niet of t overeenkomt met de lokale keuken..

3 mei 2017 beoordeeld

Grote keuze van gerechten.Lekker gegeten.Prijs - kwaliteit prima.
Bediening zeer vlot en vriendelijk.

Reizigers die Reve D'asie bekeken, bekeken ook

Brussel, België

In Reve D'asie geweest? Deel je ervaringen!