“Lekker maar hectisch”
Beoordeling van Appel Thaï

Appel Thaï
Geclassificeerd als nr. 831 van 3.889 Restaurants in Brussel
1 oktober 2020 beoordeeld

Vanwege de positive feedback van vrienden en collega's, boekten we met enkele vriendinnen een tafeltje bij Appel Thai. Vanwege het slechte weer zaten we binnen, maar hier was het vrij luidruchtig en hectisch. Vanwege de corona werken ze in shiften en mag je maar 2u ter plaatse zijn, gezellig natafelen kan dus niet. Het eten was lekker, maar de voorgerechten een beetje duur voor wat het was. (wij namen Dim Sum en Mixed Starter van de Chef als voorgerecht). De hoofgerechten waren lekker en hiervan was de prijs/kwaliteit beter. Volgende keer wachten we tot de zomer en boeken we een tafeltje op het terras, waar de recensies beter van zijn!

Datum van bezoek: augustus 2020

9 februari 2020 beoordeeld

Lekkere gerechten, snelle bediening. Service hangt af van de dagen, maar over het algemeen ok. Wie graag Thai's eet, vindt hier zeker zijn keuze!

Datum van bezoek: december 2019
31 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geen verwachtingen, maar we waren wel benieuwd. De bediening was heel goed, zeer vriendelijk. Het eten was ook heel lekker en steeds leuk gepresenteerd. Het zijn ook grote porties, zeker als je ook een voorgerecht neemt. Iemand nam de gamba's en ze vroeg of deze op voorhand gepeld konden worden. Dit was geen probleem, maar toch hing er steeds de kop en de staart nog aan. Ze hebben geen uitgebreide dessertkaart, maar dit hoeft ook niet.

Datum van bezoek: oktober 2019
8 augustus 2019 beoordeeld

Een aanrader voor wie graag Thaïs eten lust. Zeer vriendelijke bediening (ik lust bv geen citroengras en koriander en op aanvraag hebben ze het doorgegeven aan de keuken zodat het niet op mijn gerechten gestrooid werd). Alleen zijn ze soms iets te snel tussen de gerechten door want we zaten nog aan de apero terwijl we ons voorgerecht kregen, zo gaan ze niets verdienen op wijnen :-) De cocktail Mai Tai kan ik alvast aanraden alsook de specialiteit van gekarameliseerde kip met pijpajuin en cashewnoten.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker thais eten. Van alle thaise restaurants in Vlaanderen proef je hier terug de orginele thaise smaak voor een goede prijs. Vlotte bediening en mooie locatie.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Appel Thaï bekeken, bekeken ook

Ganshoren, Brussel

In Appel Thaï geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.