“Supee”
Beoordeling van Yaki

Yaki
Reserveren met
Yaki is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 274 van 3.926 Restaurants in Brussel
Keukens: Thais
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker ! De soepen zijn overheerlijk en zeker en vast de noedels nemen i.p.v. altijd rijst !
De toiletten zijn wel klein

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net wanneer het open was binnen gekomen om 2 take away maaltijden te bestellen. Max 10 min gewacht, zaalpersoneel was vriendelijk. Het eten was lekker voor de prijs die je betaald (niet duur). Ze geven een grote porties

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten!
Heel erg druk, maar ook heel lekker het personeel heeft zich wel 2x vergist. Ik had noedels besteld en kreeg rijst maar ze hebben direct mijn noedels gegeven nadat ik het had gezegd.

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Resto in hartje Brussel. Ontzettend druk maar wel snel bediend. Lekker eten en een warm onthaal. Aanrader voor goed eten met een lager budget.

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een pho bo en een bun bo besteld. We kwamen de tent tegen tijdens de wandeling en dachten we gaan t even proberen.
Flauwe bouillon en het vlees was te taai. De beefballetjes smaakte heel erg chemisch en niet "beef".
De bun bo was wel okee, alleen miste wat meer groente. Voor de prijs en portie die je krijgt is t niet waard.

Reizigers die Yaki bekeken, bekeken ook

In Yaki geweest? Deel je ervaringen!

;