“veel te duur”

Le Pain Quotidien
Geclassificeerd als nr. 13 van 28 Bakkerijen in Brussel
Keukens: Deli
Dineropties: Ontbijt, Afhalen
Beschrijving: Wij zijn een Belgische bakkerij en restaurant met eenvoudige, gezonde en seizoensgebonden gerechten. Le Pain Quotidien betekent "het dagelijkse brood" in het Frans en, zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij bakkers in hart en ziel. Hoewel we de basis hebben gelegd met ons handgemaakt, biologisch brood, serveren we verschillende gezonde gerechten, zoals biologische koffie, gebakjes, eieren, boterhammen, soepen, salades en desserts. Bij Le Pain Quotidien geloven we dat eten eenvoudig, voedzaam en lekker dient te zijn. Daarom kopen we, waar mogelijk, ingrediënten aan die lokaal en/of biologisch van oorsprong zijn. Wij geloven ook in het belang van een gezond en plantaardig voedingspatroon, zo dus u vindt veel vegetarische of veganistische opties op onze menukaart.
6 december 2012 beoordeeld

Als lunchadres bezochten we dit restaurant. Voor een boterham met een piepklein slaatje wordt al snel 10 euro en meer gevraagd. Voor een superklein kommetje soep betaalden we meer dan 4 euro. Een stukje rijsttaart kostte eveneens meer dan 4 euro. Ons insziens veel te duur voor hetgeen het waard is!!! Spijtig maar hier komen we niet meer terug.

• Sfeer
2  Bedank R. E

7 september 2012 beoordeeld

we bestelden een quiche, maar de quiche was niet groter dan een kleine rijsttaart. alles is blijkbaar biologisch maar een klein beetje meer duidelijkheid gewenst aub. Was wel OK, maar ik had er minstens 3 moeten krijgen voor die prijs.

29 augustus 2012 beoordeeld

Wij gingen er ontbijten. De kwaliteit van wat je krijgt is ok maar over het algemeen weinig verrassend, vernieuwend.

9 juli 2012 beoordeeld

Simpel, goede kwaliteit een concept dat goed aanslaat. In New York vindt men in Central Park niets anders - hier gelukkig nog alternatieven. Maar het moet gezegd: goede producten en stabiele kwaliteit.

1 juni 2012 beoordeeld

Mmm, de chocoladetaartjes en zo zijn er super. Een vertrouwd adresje. Ook gezellig ingeircht.

Reizigers die Le Pain Quotidien bekeken, bekeken ook

In Le Pain Quotidien geweest? Deel je ervaringen!