Hotel-Restaurant Nivelles-Sud(Nivelles)(Heel veel waar voor je geld!)
Nadia B&B(Nivelles)
Gratis annuleren tot 26/07
Agoda.com
Indrani Lodge(Nivelles)
Gratis annuleren tot 22/07
Le 1815 Hotel(Waterloo)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Gratis parkeren
Le Val-Fayt(Fayt lez Manage)
Gratis annuleren tot 29/07
ibis
Priceline
  • Restaurant
19 september 2017 beoordeeld

Op basis van eerdere verblijven in Ibis Styles hotels hebben wij dit hotel geboekt op doorreis.

Het hotel ligt niet ver van de snelweg en is gemakkelijk te vinden. Ook dit hotel voldeed weer helemaal aan onze verwachtingen. De inrichting is heel modern en kleurrijk en heeft, zoals alle Ibis Styles hotels een eigen thema. De bedden zijn goed, de kamers zijn schoon en netjes.

Naast het hotel zit een restaurant, met als thema autoracen. Dit grijpt terug op het feit dat het complex op een oud circuit gebouwd is.

In de omgeving is veel te doen, zoals al eerder is aangegeven.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
7 september 2017 beoordeeld

Hotel was boven verwachting. net hotel met een goed ontbijt. Kamers waren ook goed schoon en netjes. wij waren hier op doorreis en hotel zit vlak bij de snelweg.
Wij waren er met het gezin, en dit kon op 1 kamer, familiekamer. er was voor de kinderen een stapelbed.

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verzorgd, zeer kleurrijk en goedkoop hotel. Gezinskamer is wat klein, maar net. Koffie en thee zijn gratis. Ook een pc en Nintendo ter beschikking in hal. Ontbijt was simpel, maar goed. Zeer lekker suikerbrood. Waar voor je geld.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
22 juni 2017 beoordeeld

Heel mooi hotel, gratis koffie en thee te verkrijgen in de zithoek, er staat een koffiemachine en waterwarmer voor thee. De kamer is heel mooi, badkamer ook. Er is airco, een minpunt, de donsdeken is heel warm, ondanks het frisse weer, was kamer warm. Zonder dons te koud met airco, en te warm onder de dons. Misschien twee dikten van dekken voorzien. Hotel ligt naast een pizza restaurant. Het is er zeer lekker en redelijk van prijs. Hotel is heel centraal voor uitstappen : de verschillende scheepsliften Strépy-Thieu; Ronquières; Mijn museum Bois du Luc; Waterloo . Er is echt heel veel te zien in de omgeving. Dus enig minpunt temperatuur om te slapen.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
25 april 2017 beoordeeld

Wij gebruikte dit hotel om dichtbij de luchthaven te overnachten. Maar het hotel heeft ontzettend mooie familie kamers, iets wat je eigenlijk niet zou verwachten voor een doorreis hotel. Gratis koffie en thee in de lobby; de hele dag en echt een super ontbijt; tenminste voor prijs/ kwaliteit verhouding.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie