“Gezellig, heel lekker en prijsvriendelijk!!”
Beoordeling van Zahia's Cuisine

Zahia's Cuisine
Geclassificeerd als nr. 61 van 271 Restaurants in Mechelen
Beschrijving: Zahia's cuisine is een authentiek Marokkaans restaurant, vlak bij de Sint-Romboutstoren. Laat u verleiden door geurige tajines, overheerlijke couscous en tal van andere Marokkaanse lekkernijen. Ook een ruim assortiment van tapas en vegetarische gerechten staat klaar. Op het gezellige terras of binnen? Onze Marrakech lounge ademt mystiek en finesse.
13 september 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten, super gezellig terras! Vriendelijke en attent bediening. Een aanrader in het centrum onder den toren.

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten en zeer gezellig in het centrum van de stad. Personeel was zeer vriendelijk.
Alvast smakelijk.

10 augustus 2019 beoordeeld

Alles was perfect. Lekker tapas, de tajines en couscous waren heerlijk en de bediening was super vriendelijk!

9 augustus 2019 beoordeeld

Warme avond, lekker op het terras onder de druiven. Heerlijke tappas en een zalige tajine met kip en abrikozen. Bediening heel vriendelijk. We komen zeker nog eens terug!

9 augustus 2019 beoordeeld

Toen mijn vriend en ik elkaar leerden kennen maanden geleden kwamen we voor de eerste keer bij u eten. Dit was werkelijk een topavond: heerlijke tajines, geweldige sfeer en een vriendelijke bediening. Mijn vriend keek er al weken naar uit om nog eens terug te komen. Gisteren was het dan eindelijk zo ver. We reserveerden om 19:45 en kregen een plaatsje buiten.

Toen we bestelden bleek de helft dat op de kaart stond al niet in huis te zijn. Geen enkele schotel met lamsvlees, geen sardientjes verkrijgbaar. We opteerden dan maar voor wat kleine voorgerechtjes en een tajine met kefta. We bestelden hummus en er werd een potje op tafel gezet. Toen we hierbij wat brood vroegen gingen de serveersters in kwestie kijken in de keuken, maar kwamen niet meer terug. We vroegen een tweede keer brood, maar toen werd ons simpelweg verteld dat er geen brood voorradig was. Hoe moet je hummus dan eten? Puur??? Uiteraard waren we hier niet mee opgezet, maar de reactie van uw personeel hieromtrent sloeg alles. We werden uitgescholden, beledigd en afgedreigd. Uw serveerster dreigde zelfs met geweld. We werden beschuldigd van racisme. Wat een regelrechte schande!!!

Fouten maken KAN, maar ga hier constructief mee om. Op deze manier jaag je uw klanten letterlijk buiten. Ik raad iedereen af hier te gaan eten. Verschrikkelijke ervaring.

Reizigers die Zahia's Cuisine bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Zahia's Cuisine geweest? Deel je ervaringen!