“Gezellig etentje”
Beoordeling van la loggia

la loggia
Geclassificeerd als nr. 87 van 239 Restaurants in Mechelen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

" We zijn hier al een paar keer geweest en altijd super. Perfecte bediening , zeer vriendelijk , gezellig interieur en wat het eten betreft elke keer Top ! Proberen iedere keer iets anders uit maar het blijft gewoon Top ! En de gastvrouw ik woon in de buurt maar voor Italiaanse keuken gaan we nu altijd hier. We hebben ze allemaal in Mechelen al uitgeprobeerd maar La Loggia is onze vaste stek geworden. Mijn complimenten aan de gastvrouw en de keuken.
TOP !!!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen ik met mijn vriendinnen een avondje uit eten ging in La Loggia werden we heel goed bediend en waren we erg goed ontvangen. Iedereen vond het eten heel lekker en door de gezellige sfeer in het restaurant met Italiaanse muziek op de achtergrond hadden we een heel leuke avond achter de rug!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas heel teleurstellend. Bij binnenkomst nog vriendelijk ontvangen, maar de sfeer daalde al snel. Doodse stilte in het restaurant. De ober had er geen zin in vanavond. Wij zijn geen klagers maar hier was het eten alles behalve wat je van een goed Italiaans restaurant mag verwachten. De bruschetta saus was alsof het uit een potje kwam. De pizza flauw, zonder smaak en lauw. Ondanks dat ik had kunnen weten dat ik geen mix-grill had moeten bestellen, was dit gerecht echt een aanfluiting. Twee ribbetjes, een stukje kip en een stukje platgeslagen taaie biefstuk met helaas geen Vlaamse frietjes maar diepvriespatat gegarneerd met droge salade. Echt heel slechte ervaring. In het vervolg gaan we toch even beter ons huiswerk doen voor we zomaar een restaurant binnen gaan.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kaart is sober. Das een keuze. Soit. Gedroogd rund als primi is prima. Dank aan de slager. De lamskoteletten echter van het aller slechtste soort, de begeleidende pasta niets meer dan dat en een hand sla uit een zak met saus uit een fles. Ik voel me bekocht zo slecht. Dit hoort thuis bij iemand thuis die niet can koken houdt.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 6 uiteten geweest bij La Loggia. Een fantastisch leuk Italiaans restaurantje, heerlijk eten en goede service.

Aanrader!

Reizigers die la loggia bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In la loggia geweest? Deel je ervaringen!