“Goede brasserie”

Geclassificeerd als nr. 34 van 241 Restaurants in Mechelen
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd al gewoon lekker gegeten hier, niets speciaal maar ook geen tekorten. Misschien is het prijskwaliteit wel iets naar de dure kant. Wel gezellig zitten binnen.

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

veel lawaai moeilijk om met 4 een serieus gesprek te doen.
bediening correct.
eten was goed maar niks speciaals.
prijs overroepen.

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Teleurstellend etentje. Ongevraagd op het onverwarmd terras gedropt, geen fleecjes voor de klanten. Na een aangenaam voorgerecht bleek de Rubia Gallega een ware ramp, de citroenzeste hielp de smaak volledig om zeep. Gevolg twee schotel van bijna 40 Euro gingen bijna onaangeroerd terug richting keuken. We wilden ons verhaal halen bij de eigenaar/kok maar die wou ons simpelweg niet te woord staan. Klantvriendelijkheid 0 op 10. De Beer wat ons betreft nooit meer !!

12 juni 2018 beoordeeld

We waren met 5 personen. 3 namen asperges met zalm en vonden het een goed bord. 2 namen 2 verschillende salades en waren vere van overtuigd van het voorgezette gerecht. Wat vooral tegen viel was voor het de kwaliteit/prijs verhouding. Het was te duur voor wat het was. De asperge eters waren wel overtuigd van die verhouding.
Moet gezegd worden dat de bediening uitstekend is.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel, we konden zelfs reserveren op het terras met het mooie weer! Heerlijke gerechten, eerlijke prijzen

Reizigers die Den Beer bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Den Beer geweest? Deel je ervaringen!