“Heerlijk etentje met vriendinnen”
Beoordeling van Den Beer

Den Beer
Geclassificeerd als nr. 31 van 239 Restaurants in Mechelen
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel, we konden zelfs reserveren op het terras met het mooie weer! Heerlijke gerechten, eerlijke prijzen

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig plek op de grote markt
met uitzicht op de romboutstoren
eten was heerlijk, de bediening mag wat vrolijker ze hadden geen tijd oor wat extra info over mechelen

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag was het in Mechelen stralend weer. Mijn vriendin en ik besloten dus iets gaan drinken op de grote markt. We zagen al van ver dat de zonnige kant volzet was dus kozen we voor de schaduwkant. We kozen dan voor den beer. Op het moment dat we op het terras van den beer arriveren vragen we of we bij dit prachtige weer kunnen genieten van een glaasje wijn op hun terras. De garçon reageerde zelfs niets en knikte nee. Op het terras bevonden zich welgeteld 4 personen en er was niets gereserveerd. Dit vonden we afschuwelijk. Nul respect voor de klant. Enkel geldschopperij! We komen hier nooit meer! En we raden het mensen af om hier nog te komen mede dankzij de service!

27 april 2018 beoordeeld

Een dagje shoppen in Mechelen met vriendinnen en s 'middags lekker gaan lunchen in den Beer. Lekker gegeten en vriendelijk ontvangen.

24 april 2018 beoordeeld

Met de familie (12 man) daar gegeten. Lekker eten, mooie locatie, gezellig binnen. Wel wat duurder maar prijs-kwaliteit zeker in orde. Bediening mag iets vriendelijker en ze lopen (hollen is beter woord) wat gestresst rond.

Reizigers die Den Beer bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Den Beer geweest? Deel je ervaringen!