“Lunch”

Geclassificeerd als nr. 34 van 244 Restaurants in Mechelen
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
27 april 2018 beoordeeld

Een dagje shoppen in Mechelen met vriendinnen en s 'middags lekker gaan lunchen in den Beer. Lekker gegeten en vriendelijk ontvangen.

24 april 2018 beoordeeld

Met de familie (12 man) daar gegeten. Lekker eten, mooie locatie, gezellig binnen. Wel wat duurder maar prijs-kwaliteit zeker in orde. Bediening mag iets vriendelijker en ze lopen (hollen is beter woord) wat gestresst rond.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent. Beetje prijzig. Maar je zit aan de markt. Verder eten beetje vet. Leuke bediening. Goed vertoeven.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam kader met mooie gedekte tafels met linnen.
Zeer goede ontvangst op en top vriendelijk.
Johnny de ober van dienst een zeer vakkundige opgeruimde man die weet wat de klant nodig heeft.
De gerechten zijn voortreffelijk met lekkere frietjes zelf gemaakt.
Een ruime keuze van vis en vlees en ruim voldoende.
Als aperitief een Gouden Carolus of een Gin Tonic.
Dan nog een lekker nagerecht, en de avond kan niet meer stuk.
Daarbij is de Grote Markt in Mechelen een mooie locatie.
Hier kom ik zeker nog terug.
L.D.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde heel lang voor we onze tafel kregen, voor we de kaart kregen, voor opgenomen werd,... Daarnaast was het personeel ook erg onvriendelijk. Wat betreft het eten, was het duur voor wat je kreeg.

Reizigers die Den Beer bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Den Beer geweest? Deel je ervaringen!