“Ondergedompeld in de sfeer van weleer”
Beoordeling van Het Anker

Het Anker
Geclassificeerd als nr. 9 van 271 Restaurants in Mechelen
Keukens: Belgisch, Café
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een brasserie waar de tijd is blijven stilstaan, maar in de goede zin: je wordt ondergedompeld in sfeer en gezelligheid, lekkere biertjes en degelijke maaltijden. Het stoofvlees is om vingers van af te likken! De kaart biedt voldoende keuze, zelfs met vegan alternatieven.. je kan genieten van de lekkere biertjes, en kan ook opteren voor een tap tasting, waarbij je 3x 15cl kan proeven: handige steekkaartjes op tafel maken je wegwijs. Bediening verliep overigens zeer vlot en supervriendelijk!
Een echte aanrader!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de stadswandeling kwamen we bij.deze lokale brouwerij. Een proeverijtje van 6 verschillende biertjes geproefd.

5 weken geleden beoordeeld

De brouwerij hadden we al ooit bezocht! Nu zijn we daar gestart voor onze fotozoektocht , en die is echt aan te raden!
Je ziet een gedeelte van de stad Mechelen op een gans andere manier! Tof als gezinsuitstap
Over de bieren in het Anker, hoeven we niets te zeggen, die zijn top!

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een simpele kaart maar lekker eten, je krijgt een kan water aan tafel en brood met boter, vriendelijke bediening en ze hadden aandacht ondanks dat het druk was.

7 september 2019 beoordeeld

Zeer fijne gids (Ward) gehad. Leerrijke rondleiding met een vleugje humor. Na de rondleiding hebben we zeer lekker gegeten in het restaurant. (Mechelse koekoek en steak). Redelijk druk maar de bediening kon het goed aan.

Reizigers die Het Anker bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Het Anker geweest? Deel je ervaringen!