TripAdvisor

Keukens: Belgisch, Café
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de stadswandeling kwamen we bij.deze lokale brouwerij. Een proeverijtje van 6 verschillende biertjes geproefd.

13 september 2019 beoordeeld

De brouwerij hadden we al ooit bezocht! Nu zijn we daar gestart voor onze fotozoektocht , en die is echt aan te raden!
Je ziet een gedeelte van de stad Mechelen op een gans andere manier! Tof als gezinsuitstap
Over de bieren in het Anker, hoeven we niets te zeggen, die zijn top!

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een simpele kaart maar lekker eten, je krijgt een kan water aan tafel en brood met boter, vriendelijke bediening en ze hadden aandacht ondanks dat het druk was.

7 september 2019 beoordeeld

Zeer fijne gids (Ward) gehad. Leerrijke rondleiding met een vleugje humor. Na de rondleiding hebben we zeer lekker gegeten in het restaurant. (Mechelse koekoek en steak). Redelijk druk maar de bediening kon het goed aan.

7 september 2019 beoordeeld

Leuke ‘bruine’ brasserie in de bekende Mechelse brouwerij het Anker. Gouden Carolus in alle maten en gewichtien. Wij dronken bij onze kaaskroketjes een Classic en bij de vol au vent een Hopsinjoorke. Eenvoudige en correcte keuken. Vlotte bediening.

Reizigers die Het Anker bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Het Anker geweest? Deel je ervaringen!