“Leuke rondleiding gehad”

Keukens: Belgisch, Café
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van te voren gereserveerd. Duurt ongeveer 1,5 uur. Je krijgt de gouden carolus tripple en donkere versie te proeven. Enthousiaste verteller. Heel leuk. Na afloop weet je het verschil tussen gewoon fabrieks bier en trappistenbier. En hoe je kan proeven. Aanrader als je in Mechelen bent. Kosten 6-7 euro pp

12 juni 2018 beoordeeld

We hadden hier na een rondleiding door de brouwerij een lunch met een groepsmenu. Zowel de vis als de Mechelse koekoek waren zeer lekker.
Bij de vis mochten voor mij persoonlijk iets meer groentjes maar zeker voor herhaling vatbaar hier te komen eten.

11 juni 2018 beoordeeld

Na het informatief bezoek aan de brouwerij, hebben we met onze groep genoten van een lekkere lunch. De bediening was vriendelijk en vlot. Er is ook nog een ruime drankenkaart. Onze lunch: soep, mechelse koekoek en pannacotta was lekker en licht (behalve het dessert natuurlijk). Correcte prijs-kwaliteit.

10 juni 2018 beoordeeld

Na een prachtige rondleidingdoor de brouwerij kunnen genieten in het restaurant van een paar heerlijke lokaal gebrouwen bieren met als afsluiting een heerlijke lunch.
Een prachtige beleving om meer te weten te komen over hoe een speciaal bier gemaakt wordt in een historische omgeving.
Alles hier ademt naar geschiedenis, en bier.
Als U Mechelen bezoekt is dit zeker een aanrader!

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Brouwerij 't Anker is een prachtige, klassieke stadsbrouwerij. Geklasseerde gebouwen, informatieve & leuke tour. Daarna tijd voor de lunch dus naar de brasserie. Leuke kaart met lokale producten. Goede foodparing met de overigens heerlijke bieren. Het smaakte ons prima.

Reizigers die Het Anker bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Het Anker geweest? Deel je ervaringen!