“Heerlijk”

Brasserie 't Vlietje
Geclassificeerd als nr. 4 van 271 Restaurants in Mechelen
Keukens: Belgisch
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak met vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten, een lekkere stoofvlees met friet en een biertje

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede en vriendelijke bediening ! Geweldige goede kok ! Het eten was er overheerlijk ! De beste plaats om iets te gaan eten te Mechelen !!

11 september 2019 beoordeeld

Wij zijn met ons gezin gaan eten bij ' Vlietje, waar wij de lekkerste mosselen gegeten hebben op drie verschillende wijze, telkens even lekker, ook de videe was zeer lekker, vriendelijke bediening, top gewoon!! Prijs kwaliteit was dit zeker oké en zeker voor herhaling vatbaar!!

11 september 2019 beoordeeld

Gisteren lekkere dagschotel (lekkere soep van de dag) + smakelijk middengerecht voor eerlijke prijs + uiterst vriendelijke bediening.

8 september 2019 beoordeeld

Super lekker gegeten
Zeer verfijnde keuken met kwaliteitsvolle producten, een vriendelijke en proffesionele bediening.
Een topadresje in het hartje van Mechelen.

Reizigers die Brasserie 't Vlietje bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Brasserie 't Vlietje geweest? Deel je ervaringen!