Word beloond met One Key
Vio.com
Adventure51661980152

Zeer goed en betaalbaar hotel.

Beoordeling van Hotel Ve
4,0 van 5 bollen3 apr 2024 beoordeeld
Prachtige ligging midden in het centrum.zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel.een minpuntje is dat er geen deur of afscherming is tussen kamer en wc/douche.voor een stel mss niet erg maar het gebrek aan privacy voor mensen die geen relatie hebben(bv 2 vriend(innen) of anderen) kan dit storend zijn.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 12 apr 2024
Bedankt voor je review! We stellen het altijd op prijs om feedback te krijgen over de ervaring die we bieden en we hebben uw opmerkingen ter harte genomen. Het hotel beschikt over zes zulke kamers waar er geen afscheiding is tussen slaap- en badkamer. We doen ons uiterste best om deze kamers toe te wijzen aan de solo-travelers en zakenmensen, maar dat is niet altijd mogelijk.
Indien je een volgende keer bij ons opnieuw boekt, kan je zeker even vragen om jou een kamer toe te wijzen waar de badkamer is afgescheiden van de slaapkamer.

Volledig restitueerbaar
  • Trip.com
0.8 km van Hotel Ve
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 1 april 2024

Goed onthaal bij de receptie, we waren veel te vroeg maar mochten onze bagage daar laten tot we konden inchecken. Mooie kamer, gereserveerd met bad en ook gekregen. Een goed bed op een best grote kamer.

Datum van verblijf: maart 2024
Nele Verschoren, Guest Services / Front Office van Hotel Ve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2024

Hartelijk dank voor deze mooie review!

We hopen jou in de toekomst nog een keertje te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 maart 2024 via mobiele applicatie

Mooi hotel met geschiedenis. Bedden en kussens wat minder. Schoon, geweldige douche met zeer goede waterdruk, koffie, thee, waterflessen op kamer. Goeie tv. Beneden dagelijks gratis appels. Ontbijt perfect, spiegelei ed gemaakt waar je bij bent. Zwembad, sauna, Turks stoombad voor 9 euro per verblijf pp maar wel vroeg, tussen 7 en 10.30 uur!

Kamertip: Als je van zwemmen ed houdt kan je ook voor 95 euro 2 uur privé afhuren.
Datum van verblijf: maart 2024

Bedankt voor je review, Hellen! We stellen het erg op prijs dat je de tijd nam om jouw ervaring bij Hotel Vé met ons en anderen te delen. Het is jammer om te horen dat de bedden jou minder bevielen. Dat is uiteraard persoonlijke voorkeur. Wij hebben getracht het meest toegangbare model te kiezen om de gasten die graag iets zachter of iets harder liggen tevreden te stellen.

We hopen dat dit je niet weerhoudt om in de toekomst opnieuw bij ons te boeken.

Beoordeeld op 29 maart 2024

Een mooie symbiose tussen oude en nieuwe architectuur. Ieder jaar komen we er minstens 1 keer (Kunstuur) en telkens valt ons deze harmonische combinatie op. Bovendien blijft de service goed en beschikt het hotel over voldoende alternatieven (lounge , wellness , resto ..) om er ook een natte dag rustig door te kunnen brengen

Datum van verblijf: maart 2024

Heel erg bedankt voor je review! Fijn te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij Hotel Vé. Ook willen we je graag bedanken voor het terugkerend vertrouwen in ons en ons hotel.

Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 22 maart 2024

Heel karaktervol hotel in een oude tabaksfabriek met mooie moderne kamers waar nog wel de oude functie in terug te zien is. De service is vriendelijk en professioneel. Toppunt van de kamer was de douche, deze is echt goddelijk... Aanrader voor een kort verblijf!

Kamertip: Prima aan te lopen vanaf het station, neem dan de looproute over het ponton in de gracht.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 maart 2024

Vaste uitvalsbasis voor mijn zakelijke bezoeken aan Mechelen. Ondertussen al 10+ keer in het hotel verbleven. Altijd vriendelijke service, veel opties voor het ontbijt met als topper de 'omelet van het huis', verzorgde kamers (en als er al eens iets ontbreekt, springt het personeel meteen ter hulp), mooie wellness als ideale start van de dag, toplocatie in het centrum en vlakbij het station, ... Tot de volgende! :)

• Reistype: Reisde voor zaken