“Heerlijke pizza, luidruchtige zaal”
Beoordeling van L'artista

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 150 van 201 Restaurants in Mechelen
Keukens: Italiaans
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere pizza’s, wel luidruchtige plaats om te eten. Bediening heel vlot en vriendelijk. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2020

12 september 2020 beoordeeld

Aangezien alle negatieve recensies die we gelezen hadden, hebben we toch het risico genomen om te gaan dineren in dit restaurant. Het personeel was enorm vriendelijk & kwamen regelmatig kijken aan de tafels of alles in orde was. Het eten zelf was juist genoeg, het moest niet meer maar ook niet minder zijn. De smaken van zowel het hoofdgerecht als nagerecht zaten zeer goed. Er hing een leuke, fijne sfeer zowel in het restaurant als op het terras. Alles is zeer gezellig ingericht & alles is vrij proper, zoals toilet, etc.
Ook werd alles op een redelijke tijd gebracht, het was vrij druk en we moesten absoluut niet lang op ons eten wachten.
Kort samengevat: het perfecte restaurantje om op een gezellige zaterdagavond iets te gaan eten.

Datum van bezoek: september 2020
2 augustus 2020 beoordeeld

ALLE medewerkers van dit restaurant verdienen naar mijn mening een pluim. Iedereen was super vriendelijk en attent!
Coronamaatregelen werden goed opgevolgd.
Mooie en gezellige zaak, zowel binnen als buiten.
Lekkere pizza's en wijn. Wel een iets duurdere prijs. Wij komen zeker terug!

22 juli 2020 beoordeeld

14 juli hadden we gereserveerd voor 4 personen. Bij aankomst werd verteld dat de pizza-man ziek is en er geen mogelijkheid was om pizza te eten.
De porties waren zeer klein, iedereen is met honger van tafel gegaan.
Het ergste van al was dat bij het afrekenen, we merkten dat elk gerecht €0.5 duurder was op het ticket dan op de menu-kaart. Toen we dit vermelde, waren ze op de hoogte, maar door tijdsgebrek konden ze dit niet aanpassen tijdens de Corona-periode. We wilden dit niet betalen (hoeveel mensen hebben zo afgerekend? - oneerlijke winst!) - we kregen het verschil terug van de bazin. Geen antwoord, geen excuus, niks. Gewoon BAF 2 euro op tafel.

Onze verwachtingen waren al heel laag door de negatieve reviews, maar doordat er op dinsdag weinig andere vegi-opties zijn, was het dus onze (bijna) enige mogelijkheid. Vermijd deze plek!

19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In post-Corona tijden zou je verwachten dat men extra zijn best doet en vriendelijk is. Niets van. Gezelschap van 7 wordt onvriendelijk behandeld en zonder stijl. Een gerecht is smakeloos en wordt teruggestuurd. Komt terug met een ander sausje op. Wat mankeert die mensen en ziet de baas dit niet? Nooit meer!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die L'artista bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In L'artista geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.