Vandaag geopend: 08:30 - 17:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
prachtige kathedraal en toren beklimmen is een basolute aanrader

De kathedraal is binnenin een mooie Gotische kathedraal. Meest indruk op mij maken de houten ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
rafenveerl
Destelbergen, België
zeker eens doen!

Luc T
Zoutleeuw, België
Lees alle 764 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

ondanks de hoogtevrees van mijn partner, toch de beklimming van de toren gedaan, en het heeft zich geloont! Prachtig uitzicht met zonnig weer, en een interessant bezoek met toch wel een aantal leuke weetjes.

4 weken geleden beoordeeld

Erg mooie kathedraal om te bezoeken. Veel pracht en praal. Een mooie preekstoel uit hout.
Nadien de uitdaging om meer dan 500 trappen te doen, leuk, soms lastig maar als resultaat een prachtig zicht van Mechelen

4 weken geleden beoordeeld

Zeker de moeite om te bezoeken. Zeer mooie kathedraal. Het uitzicht is ook zeker de moeite. Voor liefhebbers van geschiedenis of kerken in specifiek is deze kerk zeker een "must see".

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Erg mooie kerk om te bezoeken. Veel pracht en praal. Schitterende preekstoel van hout. Deel niet te bezoeken vanwege verbouwing maar ondanks dat; Zeker doen!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Na binnenafwerking zal de kathedraal schitteren.Bezoek aan de toren,538 treden, is een must. Elke etage biedt een mooie kijk op de geschiedenis.View at top is amazing!!

Datum van activiteit: augustus 2019