Beoordeeld op 21 februari 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi aparthotel van hoge kwaliteit met een zeer persoonlijke aanpak. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Houdt u van sfeer en ruimte met kwaliteit? Dan is dit hotel een sterke aanrader. Met ontbijt!:-)

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 februari 2018

Vixx hotel waar we een paar maal per jaar verblijven blijft top.
Hotel is centraal gelegen met parkeermogelijkheden.
Suites zijn mooi ingericht. Alle comfort is voorzien.
Uitbaters zijn heel vriendelijk alsook het personeel.
De mogelijkheid om op de kamer te ontbijten is een pluspunt, vooraf kan je je ontbijtwensen doorgeven. Lekkere broodjes en boterkoeken vers van de bakker.
Geen voorgebakken broodjes !
Ook lekkere fruitsla.
Op de kamer staat een nespresso toestel met heerlijke koffie.
Ruime aparte slaapkamer met degelijk bed en verschillende hoofdkussens.
Kortom een aanrader om zeker eens te verblijven.
Wij zien al uit naar ons volgende verblijf in Vixx hotel !

Kamertip: Alle kamers zijn top
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Carl C, Eigenaar van VixX Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2018

Beste Véronique,

Hartelijk dank voor de leuke feedback!

Tot snel..

Groetjes,

Carl

Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi modern hotel met de nodige rust om te verblijven.
Personeel terplaatse zorgt voor een zorgeloos verblijf op enkele minuten van de markt.

Mooie suites en heel netjes en gratis parking nabij voorzien

Verbleef: november 2017, reisde met familie
Carl C, General Manager van VixX Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2017

Beste Kurt,

Hartelijk dank voor uw fijne feedback!

Sally Dens

Beoordeeld op 8 november 2017

Mooi hotel met ruime, verzorgde kamers, midden in het centrum.
Als je ontbijt op de kamer nam was dit zeer uitgebreid maar wij aten samen in de ontbijtruimte en daar kregen we restjes (korsten van het brood, oude broodjes.....) er lag nooit voldoende brood , we moesten er steeds achter vragen ....het ontbijt was voor ons geen €15 waard......

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Carl C, Eigenaar van VixX Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2017

Beste Nicole,

Hartelijk dank voor uw feedback! Wij waarderen deze inbreng ten zeerste en vinden het dan ook jammer dat u niet tevreden bent over het ontbijt...

Ik kan u echter meegeven dat onze broodjes dagelijks vers geleverd worden door de bakker. U spreekt van oude broodjes, korsten, dewelke mijn inziens niet op het buffet liggen. Dat er misschien niet voldoende brood zou zijn, zou eventueel in een piekmoment kunnen voorvallen. Dit zou echter onmiddellijk moeten worden opgelost ...

Ik zal uw mening zeker doorgeven aan onze ontbijtdame zodat dit probleem zich in de toekomst niet meer kan voordoen.

Sally Dens

Beoordeeld op 25 oktober 2017

Kamer was prima. Zeer ruim, mooi ingericht. Prima locatie.
Lekker ontbijt. Keuze op de kamer of in openbare ruimte. Op de kamers is de mogelijkheid nespresso koffie te zetten.

Minpuntje. Kamer zou vanaf 14.00 beschikbaar zijn. We konden er echter pas na 15.00 in omdat de gasten voor ons later hadden uitgecheckt.
Hotel is wat gehorig.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie