“Geweldig”

Nino's
Geclassificeerd als nr. 3 van 269 Restaurants in Mechelen
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Grill
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Beste bezoeker, Al 20 jaar proberen we u met een lekkere en verfijnde keuken te verleiden in een rustige en aangename sfeer. Ook onze maandelijkse suggesties en uitgebreide menukaart van vis tot vlees en van pasta tot pizza proberen we af te toetsen aan jullie wensen. Wie graag zijn maaltijd laat vergezellen van een heerlijk glaasje wijn is hier zeker aan het juiste adres, de kaart omvat een ruime keuze aan italiaanse wijnen en de wijntip is zeker aan te raden. Reservatie is niet verplicht maar wenselijk.
4 weken geleden beoordeeld

De bediening is hier super; kan niet beter.
Ook heel lekker eten en Pizza's.
De personeelsleden zijn heel vriendelijk dus ik snap niet waarom sommige mensen zeggen van niet.

Datum van bezoek: mei 2019

4 september 2019 beoordeeld

Nino's is een populair Italiaans restaurant even buiten Mechelen. Reserveren is aangeraden. Het was misschien daarom dat ik hogere verwachtingen had, die dan niet echt werden ingelost. De bediening is correct en aangenaam. Kindvriendelijk ook. Water is belachelijk duur (€8 voor 1 liter). Maar het eten is eigenlijk maar gewoontjes. Fagottini ricotta & spinacci werd overheerst door de, weliswaar smakelijke, tomatensaus waardoor de smaak van ricotta-parmesaan wat verloren ging. Diezelfde tomatensaus komt ook terug bij de Escalope Milanese. De dessertjes zijn uitegebreid, maar qua smaak niet overtuigend. Ik had er meer van verwacht.

4 september 2019 beoordeeld

Sowieso het allerbeste restaurant van Mechelen en omstreken!
De ganse avond werden we op onze wenken bediend door een super vriendelijke en professionele bediening.
Deze zaak blijft na al die jaren een top-adresje..! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
2 september 2019 beoordeeld

Excellent op alle gebied , de ontvangst ,het eten , de bediening rustig met een lach van Peggy en de humor van Nino en wat je ook eet het is er allemaal zo lekker en dat zijn pluimen voor de kokkin

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
2 september 2019 beoordeeld

Zoals alle vorige keren en reeds sinds lang (toen de zaak nog in Hombeek was ...) keken we uit naar ons etentje bij Nino. Het eten, het kader en de vriendelijke bediening, alles klopt wat ons betreft. Het is een blijver in ons lijstje.
Tot de volgende keer !

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Reizigers die Nino's bekeken, bekeken ook

In Nino's geweest? Deel je ervaringen!