6 juli 2018 beoordeeld

Goed Hotel met goede voorzieningen. Vriendelijk en kundige Medewerkers. Enige vorm van kritiek is wel op zijn plaats. Waarom geen 2 eenpersoonsbedden.? Andere Accor hotels hebben deze wel.Ik heb zelf zo'n bed nodig.voor mijn lichaam.Verder is alles zeer goed.zeker het comfort van de

kamer.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er 2 nachten met 6 vriendinnen.. vriendelijk onthaal, mooie kamers, lekker gegeten en uitgebreid ontbijt met vers fruitsap.. ligging hotel perfect om de stad te verkennen en ‘s avonds ideaal om een terrasje of restaurant te doen..

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
7 juni 2018 beoordeeld

Super goede ligging tov centrum en parking, het inclusief diner was vrij basic maar opzich prima. Kamer is voorzien van vele gemakken, oa apart toilet en douche, dus niet in het ligbad, dat is dus veel praktischer, mooi.
Bed ligt heel fijn, rustige omgeving, ontbijt is ook prima niet overdadig tav beleg opties.

Kamertip: Kamer op derde verdieping
Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
22 mei 2018 beoordeeld

Hotel heeft parkeergarage naastgelegen. Ik was met twee kinderen, naast het tweepersoonsbed waren twee extra bedden opgemaakt. Kleine maar complete badkamer, airco op kamer. Niks mis mee. Ontbijt uitgebreid. Vriendelijk personeel.
Vanuit hotel loop je binnen vijf minuten centrum in.

Kamertip: Vraag om een kamer met een groot raam. Dit keer hadden we een smal raam, dus kamer was wat donkerder. Vorige keer wel een groot raam.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi Hotel met goede faciliteiten. Mooie kamer. Zeer goed bed/matras. Uitgebreid ontbijt. Wordt slecht aangevuld. 1 uur voor einde ontbijt al dingen op die niet meer worden aangevuld. Goede bar tot laat nog mogelijk iets te eten.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden