Beoordeeld op 6 juli 2018

Goed Hotel met goede voorzieningen. Vriendelijk en kundige Medewerkers. Enige vorm van kritiek is wel op zijn plaats. Waarom geen 2 eenpersoonsbedden.? Andere Accor hotels hebben deze wel.Ik heb zelf zo'n bed nodig.voor mijn lichaam.Verder is alles zeer goed.zeker het comfort van de

kamer.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 27 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij waren er 2 nachten met 6 vriendinnen.. vriendelijk onthaal, mooie kamers, lekker gegeten en uitgebreid ontbijt met vers fruitsap.. ligging hotel perfect om de stad te verkennen en ‘s avonds ideaal om een terrasje of restaurant te doen..

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 7 juni 2018

Super goede ligging tov centrum en parking, het inclusief diner was vrij basic maar opzich prima. Kamer is voorzien van vele gemakken, oa apart toilet en douche, dus niet in het ligbad, dat is dus veel praktischer, mooi.
Bed ligt heel fijn, rustige omgeving, ontbijt is ook prima niet overdadig tav beleg opties.

Kamertip: Kamer op derde verdieping
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018

Hotel heeft parkeergarage naastgelegen. Ik was met twee kinderen, naast het tweepersoonsbed waren twee extra bedden opgemaakt. Kleine maar complete badkamer, airco op kamer. Niks mis mee. Ontbijt uitgebreid. Vriendelijk personeel.
Vanuit hotel loop je binnen vijf minuten centrum in.

Kamertip: Vraag om een kamer met een groot raam. Dit keer hadden we een smal raam, dus kamer was wat donkerder. Vorige keer wel een groot raam.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi Hotel met goede faciliteiten. Mooie kamer. Zeer goed bed/matras. Uitgebreid ontbijt. Wordt slecht aangevuld. 1 uur voor einde ontbijt al dingen op die niet meer worden aangevuld. Goede bar tot laat nog mogelijk iets te eten.

Datum van verblijf: mei 2018