Beoordeeld op 19 februari 2018

We boekten die hotel voor buitenlandse familie, en bleven er zelf ook slapen. Net hotel, vriendelijke ontvangst en een correct ontbijt. Goede ligging tegenover het centrum van Mechelen en mooi uitzicht over het water.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

We zaten op de lader kamer netjes maar sober. Aan de receptie beleefde dame. Wel een vieze reuk die uit de kelder kwam. Het ontbijt was sober en zeer weinig. Zo werd bv het roeien brood niet aangevuld. Ik begrijp.niet het oordeel van sommige overblijvers hebben zeker nog nooit een 4 sterren hotel geboekt

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 januari 2018

Het is een goed en stijlvol hotel, gelegen net iets buiten het centrum. Op ongeveer 10 minuten lopen van de grote markt. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en netjes en ook groot genoeg, Ze hebben een minibar en een airco. Alleen is het uitzicht op de achterzijde niet zo heel fraai. Het ontbijt is in buffetvorm, ruim voldoende assortiment en bovendien lekker.
Kortom, een prima hotel.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 december 2017

prijs kwaliteit in orde Dicht bij het centrum. gratis parkeerplaats Mechelen mooie winkelstad ideaal om citytrip vriendelijk personeel familiekamers kleine lift, doch aan modernisering toe van het gebouw

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Slecht door het personeel wat geen Nederlands Belgisch prate maar Spaans of zo meneer bij uitchecken was erg onvriendelijk ga er nooit meer naar toe volgens meneer moest ik nog betalen terwijl wij via booking .com geboekt hadden

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western