Beste Frederick,
Ik kan niet anders dan hierop te reageren, de waarheid heeft namelijk haar rechtenā¦
Ik liet u op woensdag 22/02 weten dat ik een dubbele boeking had. Ik bood uitgebreid mijn verontschuldigingen aan en schreef dat u niet de dupe mocht worden van mijn vergissing.
U kreeg de mogelijkheid om op een latere datum met de vivabox bij mij te komen, zelfs na de vervaldatum van 30/03. Dat u niet welkom bent in mijn b&b klopt dan ook allerminst.
Daarnaast bood ik u aan om op zaterdag 25/02 voor u een ander hotel te boeken, in de historische binnenstad. Ik verwees oa naar Hotel Elisabeth, een gerenommeerd hotel, een hotel bovendien in een hogere prijsklasse dan de groene maan. Het factuurbedrag van het hotel zou ik betalen en u zou mij betalen met de vivabox. Concreet zou dit neerkomen dat ik 100,50 zou betaald hebben aan hotel Elisabeth en dat ik dan de Vivabox van u zou ontvangen, een voucher die mij (bruto) 57 euro oplevert. Voor mij zou het een verlies van 43,50 euro zijn, voor u zou het betekenen dat u in een duurder hotel zou kunnen verblijven zonder dat het u iets meer kost. Dat u insinueert dat ik geld wilde verdienen aan mijn vergissing, door u naar een goedkoper hotel te sturen, klopt dus niet.
Tot slot betreur ik het dat u klaarblijkelijk liever communiceert via dit sociaal medium om uw ongenoegen te uiten, dan rechtstreeks met mij te communiceren. In de vier mails die u mij stuurde nav de dubbele boeking was u zeer respectvol, een heel andere toon dan in deze beoordeling. Op geen enkel moment in deze mails liet u weten zeer ontevreden te zijn over de u aangeboden opties. Ik kwam dan ook totaal uit de lucht vallen toen ik deze negatieve beoordeling las.
Hopelijk heeft u een aangenaam verblijf gehad in het hotel dat u heeft geboekt op zaterdag 25/02 en mocht u in de toekomst ooit nog in Mechelen willen verblijven, blijft u evenzeer welkom: laat daar geen twijfel over bestaan.