Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Vio.com
Etrip
StayForLong
Expedia.com
Booking.com
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (133)
Beoordelingen filteren
133 resultaten
Waardering van reizigers
28
45
38
13
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
28
45
38
13
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 133 beoordelingen
Beoordeeld op 2 februari 2020

U vraagt ons hoe ons verblijf is geweest in jullie hotel, wanneer jullie heel goed weten dat we voor een gesloten deur stonden, er hangde een brief aan de deur met de vermelding dat jullie gesloten waren van 31/1 t.e.m 3/2 en dat we in jullie zusterhotel konden verblijven. We hebben inderdaad een mail gekregen met diezelfde melding maar te laat.
Ik had jullie hotel gekozen voor het interieur, ligging, zicht tijdens ontbijt op de Sint-Romboutskathedraal,...zelf had ik nooit gekozen voor jullie zogezegde UPGRADE hotel(Elisabeth), ook 3 sterren, een interieur om depressief van te worden(zwart), uitzicht tijdens het ontbijt(een binnen terras), het beloofde drankje hebben we niet gehad. We werden onthaald door een receptionist die zat te knabbelen op een napoleon,en nog vond dat we zeer dankbaar moesten zijn voor het UPGRADE hotel.
Voor het ontbijt hebben we 2 euro pp (14 euro pp)meer moeten betalen, tijdens het vastleggen in jullie hotel zou dit 12 euro zijn p.p., naar mijn weten kan dit niet.
Ik hou er altijd van om na een verblijf een positieve recensie te schrijven, dit is werkelijk de eerste keer in al mijn tijd dat ik in hotels en BB's verblijf dat ik dit niet kan.
Toch wil ik met een positieve noot afsluiten, de kamer en het ontbijt zelf waren dik in orde, en mechelen zeker zijn bezoeken waard.

Datum van verblijf: januari 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank tlagrou
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
koenl138, Guest Relations Manager van Hotel 3 Paardekens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Beste Mevrouw Lagrou, onze dank voor uw feedback en met begrip voor uw teleurstelling, aangezien u Hotel 3 Paardekens had geboekt en naar Hotel Elisabeth werd doorverwezen. Het is wel degelijk een behoorlijke upgrade weet u, maar zoals u zegt, daar had u niet voor gekozen. Toch maken wij graag enkele kanttekeningen bij uw schrijven omdat we de zaken ook graag correct weergeven. De mails met vermelding van de sluiting zijn tijdig verstuurd, waarmee we niet in twijfel trekken dat u de mail niet heeft opgemerkt. Dat u depressief werd van het eigentijdse interieur van Hotel Elisabeth is uiteraard ook best mogelijk, maar het verbaast ons enigszins.
Toegegeven, ons olijfboomterras is natuurlijk héél wat anders dan het zicht op de kathedraal, maar wordt toch erg gewaardeerd. Wat het continentaal ontbijt betreft, in Hotel 3 Paardekens betaalt u daarvoor €14pp, in Hotel Elisabeth €18pp. Dit staat ook overal zo vermeld. Het is dus helemaal correct dat u €14pp heeft betaald.
Desalniettemin, wij betreuren het oprecht dat u niet heeft genoten van uw verblijf en hopen u bij een volgend bezoek aan Mechelen te kunnen verwelkomen in Hotel 3 Paardekens! De glaasjes staan klaar! Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Heel aangenaam verblijf in Hotel Elisabeth in Mechelen. De Sint-Romboutskathedraal, Grote Markt, winkelstraten en musea allemaal op loopafstand.
Het ontbijt was niet enkel uitgebreid maar ook lekker.
Heel vriendelijk personeel.
1 kleine opmerking : de verlichting op de kamer was net iets te beperkt.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank chrisv677
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Koen L, Guest Relations Manager van Hotel 3 Paardekens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Beste Chris, dank dat u bij ons te gast was en dank voor uw gewaardeerde feedback! Altijd welkom! Hotel 3 Paardekens Team.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 november 2019

+ Zeer centraal gelegen. Aangename ontvangst. Gevarieerd ontbijt. Goed bed.
- Veel rumoer op de gang. Neem zeker geen kamer op de derde verdieping want vlakbij de ontbijtruimte. Badkamer is aan onderhoud toe: wc loopt door-anti-slipbanden in douche zitten los. De tv werkte niet. Voor wie met de auto komt: geen privéparking.

Datum van verblijf: november 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Willy H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 11 november 2019

Hotel ligt midden in de stad waardoor je alles te voet goed kan bezoeken, nette kamers en goed ontbijt met zicht op de Baseliek. Parkerein in de parkeer garage ligt 50 meter verderop. Kortom leuk hotel voor een weekend Mechelen

Kamertip: Voorkeur aangeven om niet bij de trap te gaan zitten, in de ochtend loopt iedereen naar de bovenste verdieping voor ontbijt.
Datum van verblijf: november 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Oscar V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 22 oktober 2019

Verblijf was zeker ok. Faire prijs-kwaliteit. Basic en proper. Vraag wel een kamer weg van de ontbijtruimte als je iets langer wil slapen. Wat meer water op de kamer zou wel fijn zijn. Ook kan je na de sluiting van de receptie geen koffie of thee meer krijgen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
2  Bedank Bibazel S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken