“Leuk terras”

Croque 'n Roll Mechelen
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 7 van 23 Dessert in Mechelen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras, croques vanuit een ander perspectief. Alles ging zeer vlot en degelijk, verzorgd en zeer lekker! Ideaal voor een snelle hap tijdens het winkelen of wanneer je Mechelen bezoekt

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2019 beoordeeld

Lekkere verzorgde croques, inclusief lekker slaatje, op een leuk terras. Voldoende keuze in zowel croques als rolls. Daarnaast erg vriendelijke bediening!

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekkere croque’s, wraps & roll’s met een heerlijk, knapperig vers slaatje erbij.
Heel origineel idee! Prettige, mooie & nette zaak. Heel sympathieke & vriendelijke uitbater & personeel. Door de vlotte, snelle bediening een ideale stop voor een lichte lunch tijdens het shoppen of bezoekje aan de stad. En echt niet te duur voor de versheid en kwaliteit die je krijgt.

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hier vriendelijk ontvangen en bediend. De kwaliteit van de croques is zeker goed, fijn dat ze een twist hebben ook. Maar uiteindelijk blijft het wel maar een croque. Of dat dan ook de prijs waard is, vraag ik me af.

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en aangenaam terras om buiten te kunnen zitten.

Ik nam de rol met geitenkaas, noten en appel (gevraagd zonder spek, dit was geen probleem voor het personeel). Zeker niet slecht, maar ook niet spectaculair. Na het lezen van de goede reacties, had ik meer verwacht.

Zeker een aangename plaats voor een lunch, maar ik zou een andere rol/croque aanraden.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Croque 'n Roll Mechelen bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Croque 'n Roll Mechelen geweest? Deel je ervaringen!