ZenHotels.com
Marc Fodderie

Een unieke ervaring

Beoordeling van Martin's Patershof
5,0 van 5 bollen15 apr 2024 beoordeeld
Superlatieven zijn hier op hun plek: een prachtig hotel waar historische schoonheid en modern comfort mekaar harmonisch ontmoeten - zeer mooie kamer - niet alleen vriendelijk maar ook echt betrokken en efficiënt personeel. Het ontbijtbuffet (dat ruim is en ook getuigt van buiten de kaders denken) gebruik je in het schip van een kerk (groots!). Het hotel ligt op een boogscheut van het centrum van Mechelen. Overigens, een zeer gezellige stad met veel bezienswaardigheden en leuke plekken in overvloed. Beide zijn dus aanraders!
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 weken geleden
Beste MarcFR-Antwerpen,

Wat fantastisch om te horen dat je verblijf zo'n unieke ervaring was!

We zijn vereerd dat je hebt genoten van de historische schoonheid en het moderne comfort van ons hotel, evenals de betrokkenheid en efficiëntie van ons personeel. Het doet ons echt plezier om te weten dat ons ontbijtbuffet in het schip van de kerk indruk heeft gemaakt en dat je de nabijheid van het centrum van Mechelen hebt gewaardeerd.

Bedankt voor je lovende woorden en je aanbeveling! We streven er altijd naar om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bieden, en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en je opnieuw te laten genieten van de unieke sfeer van ons hotel en de prachtige stad Mechelen.

Tot de volgende keer?

• Priceline
1.0 km van Martin's Patershof
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 11 april 2024

We werden verwelkomd door heel vriendelijk personeel. Slapen deze we in twee ruime kamers die met elkaar verbonden waren. We hebben genoten van het bubbelbad en de heerlijke rust die in het hotel heerst. ‘s Morgens was er ook een lekker uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: april 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2024

Beste Meander 12116819246,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over uw verblijf bij ons. Het doet ons deugd te horen dat u genoten heeft van de warme ontvangst door ons vriendelijke personeel.

Het is geweldig om te weten dat u heeft kunnen ontspannen in onze ruime kamers, die met elkaar verbonden waren, en heeft kunnen genieten van het bubbelbad. We streven ernaar onze gasten een oase van rust te bieden en het is fantastisch om te horen dat u dit heeft ervaren tijdens uw verblijf.

Ook zijn we blij dat u heeft genoten van ons heerlijke en uitgebreide ontbijt. We vinden het belangrijk om onze gasten een goede start van de dag te geven en bieden daarom een gevarieerde selectie aan hoogwaardige gerechten aan.

Nogmaals bedankt voor uw mooie feedback, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer ontspanning en comfort.

Beoordeeld op 7 april 2024

Wat een prachtige unieke locatie vlakbij het centrum van Mechelen. De hotelkamer is met glas in lood, badkamer, aparte wc, airconditioning. We misten alleen een haak of stang om je handdoek of kleding op te hangen in de badkamer. Heerlijk rustig, goede bedden.
Het ontbijt in een prachtige zaal, met diverse broodjes, eieren, pannenkoeken, yoghurt, beleg, verschillende sappen, cruesli, vers fruit enz. Genoten en heerlijk voldaan de mooie stad Mechelen in gegaan.

Beste mariandJ5087Mt,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden over uw verblijf bij ons. We zijn verheugd dat u heeft genoten van onze prachtige en unieke locatie, dicht bij het centrum van Mechelen.

Het doet ons plezier te horen dat u onder de indruk was van de kenmerkende kenmerken van onze hotelkamer, zoals het glas-in-lood, de badkamer, aparte wc en de airconditioning. We nemen uw opmerking over het ontbreken van een haak of stang in de badkamer ter harte en zullen dit zeker bekijken om onze faciliteiten verder te verbeteren.

Het is geweldig om te weten dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet in de prachtige zaal. We streven ernaar om onze gasten een gevarieerde selectie aan hoogwaardige gerechten aan te bieden, zodat ze vol energie de dag kunnen beginnen en de prachtige stad Mechelen kunnen verkennen.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog aangenamer verblijf.

Beoordeeld op 31 maart 2024

Het hotel is ondergebracht in een aangepaste voormalige kerk met klooster. Het lekker ontbijt bijv. staat klaar in het vroegere koor van de kerk. Wij hadden een nette kamer met alles wat je nodig hebt in het kloostergebouw. Het hotel ligt dicht bij het centrum in een rustige buurt.

Datum van verblijf: maart 2024

Beste 46DanielD,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons hotel. We zijn verheugd dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Het is inderdaad een unieke ervaring om te verblijven in een voormalige kerk met klooster en we zijn blij dat u de charme van onze accommodatie heeft gewaardeerd. Het doet ons goed te horen dat u heeft genoten van ons heerlijke ontbijt, geserveerd in het prachtige voormalige koor van de kerk.

Het is ons doel om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden! We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw nette kamer en de voorzieningen die we bieden in het kloostergebouw.

We zijn ook trots op onze centrale, maar toch rustige locatie, waardoor onze gasten gemakkelijk toegang hebben tot het stadscentrum terwijl ze toch kunnen genieten van een vredige omgeving.

Nogmaals bedankt voor uw mooie woorden en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring.

Beoordeeld op 18 maart 2024

Supervriendelijk personeel, heel mooie kamers die heel netjes en proper zijn, super lekker ontbijt. Het hotel heeft ons een heel lekker restaurant aanbevolen om ‘s avonds te gaan eten. Het was een heel fijn verblijf. Voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Als je naar Mechelen afzakt, voorzie een goed paar wandelschoenen. De stad is leuk om te bezoeken, er is heel veel te zien.
Datum van verblijf: maart 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2024

Beste liesbethb553,

Bedankt voor je geweldige feedback!
We zijn verheugd om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je onze vriendelijke service, mooie kamers, netheid en lekker ontbijt hebt gewaardeerd.
Het doet ons plezier dat we je ook goed hebben kunnen adviseren over een restaurant voor het avondeten.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog een fijn verblijf!

Groeten,

Beoordeeld op 18 maart 2024

Dit is een ongelofelijke ervaring en mooi hotel en een van België 🇧🇪 mooie steden en goede service en wij komen er nu elk jaar terug in januari om onze jubileum dat elkaar ontmoeten hebben te vieren 🍾 en hopelijk kunnen wij dit nog lang daar doen 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👎👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Datum van verblijf: januari 2024

Beste E1614RVfranks,

Bedankt voor je lovende woorden over ons hotel!
We zijn verheugd om te horen dat je het als een ongelofelijke ervaring hebt ervaren en dat je elk jaar terugkomt om jullie jubileum te vieren. Het doet ons plezier om te weten dat je onze service waardeert en we streven ernaar om je verblijf elk jaar weer speciaal te maken. We kijken er alvast naar uit om jullie volgend jaar opnieuw te verwelkomen voor een fantastisch verblijf! 🍾🎉👍

Met vriendelijke groeten,