Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 120
Volledig restitueerbaar voor 15-06-23
Expedia.com
US$ 133
Volledig restitueerbaar voor 16-06-23
Geen aanbetaling vereist
Priceline
US$ 115
Volledig restitueerbaar voor 15-06-23
Hotels.comUS$ 133
Agoda.comUS$ 120
TravelocityUS$ 133
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.467)
Beoordelingen filteren
1.467 resultaten
Waardering van reizigers
766
463
160
58
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
766
463
160
58
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 1.467 beoordelingen
Beoordeeld op 8 februari 2023

De kamer is zeer klein en er was ook heel veel stof aanwezig op de glasramen. Ons donsdeken was al teveel gewassen en de dons was niet meer volledig in takt (dons was in vlokken verdeeld). De douche en toilet zijn zoals in ziekenhuis, spreekt niet aan om in bad te gaan. We hebben al veel hotels gedaan maar prijs kwaliteit al veel beter hotels gehad. Jammer, misschien waren onze verwachtingen te hoog.

Datum van verblijf: februari 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Roneda2008
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2023

Bedankt voor uw feedback. Ik neem uw opmerkingen zeker mee zodat onze toekomstige gasten ook onze inspanningen kunnen opmerken. Ik bekijk ook even intern met de housekeeping wat betreft de glasramen. Hopelijk mogen we u alsnog ontvangen op een ander keertje! Met vriendelijke groeten, Emilie - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 december 2022 via mobiele applicatie

We hadden 3 kamers geboekt via luxury , a 200 euro per kamer , niet gekregen , we hadden kamers van 130 per nacht , in oktober al gereserveerd, contact met Gino in het hotel gehad , we zouden 3 kamers op de bovenste etage hebben , maar was zo niet gegaan , 2 op de eerste verdieping en 1 op de vierde verdieping , komt dit dat we geen Belgen zijn of is dit iets toezeggen en als we het weer kunnen verkopen die Hollanders afzetten ?? Zo voelde het

Kamertip: Leg alles vast wat ze zeggen .
Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank Elly D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2023

Bedankt om uw ervaringen te delen. Wat jammer dat u dergelijke ervaring heeft gehad! Elke gast is van grote waarde voor het hotel, we omarmen elke nationaliteit met evenveel warmte en gastvrijheid. We hebben ondertussen wel contact gehad met de externe partij via dewelke u heeft geboekt om te kijken of hier eventuele mistverstanden zouden kunnen ontstaan. Echter hebben we hun website niet onder controle. We zullen hier wel extra aandachtig voor zijn in de toekomst. Wanneer u opnieuw wenst te reserveren, aarzel dan zeker niet om het hotel rechtstreeks te contacteren, zo kunnen kunnen wij u helpen in uw keuze voor een onvergetelijke ervaring! Met vriendelijke groeten, Emilie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 december 2022

Mooie setting in een tot hotel omgebouwd klooster/kerk.Wij verbleven in een cosy standaard tweepersoonskamer in het klooster gedeelte.De kamer was prima,nespresso app.badslippers,kamerjas,safe, minibar alles was aanwezig.De bedden waren comfortabel,en bij aankomst ,op een koude winterdag in december was de kamer lekker warm.Uitstekende WiFi verbinding.De badkamer was oké en voorzien van de nodige toiletartikelen,en het toilet was in een aparte ruimte in de kamer, toch ook een pluspunt.Het ontbijt ,aan het altaar was meer dan behoorlijk inc.glaasje cava.Het personeel bij zowel de receptie als aan het ontbijt waren supervriendelijk.Ideaal verblijf voor een paar dagjes Mechelen.

Datum van verblijf: december 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank lovetotravel8400
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2023

Bedankt voor uw mooie feedback! Fijn te lezen dat u heeft genoten van het comfort van de cosy kamers in het kloostergedeelte! Iedereen krijgt inderdaad bij het ontbijt een glaasje cava, een ideale start van de dag! Het is heel leuk te horen dat u het personeel supervriendelijk vond, elke dag zet het team zich ontzettend in om iedereen een uitzonderlijke ervaring te bezorgen! Graag verwelkomen we jullie een volgende keer in Martin's Patershof. Met vriendelijke groeten, Emilie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 november 2022 via mobiele applicatie

Dit was niet ons eerste bezoek aan Martin’s Patershof, maar zoals steeds was ons verblijf super in orde. Wij kwamen pas laat toe, maar dit was geen probleem. Martin’s patershof staat gekend voor zijn oprecht vriendelijk en behulpzaam personeel en ook deze keer werden we niet teleurgesteld. Zowel het inchecken als uitchecken, als de mensen aan het ontbijt zijn supervriendelijk. Het ontbijt was ook superlekker, er is elke keer dat we komen iets nieuw te ontdekken dat vorige keer niet op de kaart stond. Wij waren vooral fan van de perfect zachtgekookte eitjes!
De kamers waren proper en de bedden liggen heerlijk.
Wij blijven terugkomen!

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Arneenevelien
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2022

Geweldig om deze mooie review te mogen ontvangen! We zijn blij dat we u als loyale gasten telkens opnieuw kunnen verwelkomen voor een super verblijf! Graag zien we jullie opnieuw in de toekomst voor alweer een nieuwe ontdekking. Met vriendelijke groeten, Emilie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 november 2022 via mobiele applicatie

De kamer was niet zo proper wat toch wel zou moeten. Haren in bad en vuile toilet. Ook veel spinnenwebben.
Personeel en ontbijt was zeer goed.
Toch vrij prijzig hotel en dan beetje tegengevallen.
Het concept is wel tof en ligging was zeer goed en ideaal.

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jesje23
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2022

Hartelijk dank voor uw review en bedankt voor uw mooie woorden over het personeel en het ontbijt!

Mijn oprechte excuses wat betreft de properheid van uw kamer. De kwaliteit van de schoonmaak is voor ons van topprioriteit. Kan u even rechtstreeks met mij contact opnemen zodat ik alle info heb en de juiste personen hierover kan aanspreken?

Met vriendelijke groeten,

Emilie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken