Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw een weekendje geboekt in Mechelen en gekozen voor dit uniek hotel. We hadden gekozen voor een Great twinroom.
De kamers waren mooi en proper maar naar mijn mening te klein voor de prijs die men moet betalen. Door de unieke inrichting en de schitterend raampartijen blijft de kamers wel heel donker maar de unieke inrichting was geweldig. Koffiefaciliteiten en water was gratis aangeboden.
Het bubbelbad in de kamer werkte eerst niet. We zijn aan de receptie gaan vragen wat het probleem kon zijn. Wij kregen daar de uitleg, van een heel vriendelijke jongemand trouwens, dat het bad voor 75% gevuld moest worden voor het systeem aangezet kon worden. Terug op de kamer opnieuw geprobeerd maar bleek nog niet te werken. Zelf het initiatief genomen om in de zekeringskast te kijken en bleek dat deze zekering gewoon niet aan stond.
Na een lange wandeling en een heerlijke diner bij Artoa terug naar het hotel om aan de bar nog een drankje te benutten. De barman was heel vriendelijke en je kon alles vragen. We hebben wel 15 min moeten wachten voordat iemand onze bestelling kwam opnemen en dat terwijl er maar 2 tafeltjes zaten.
Het ontbijt was zeker in orde. Super vriendelijke bediening. Dikke pluim voor deze mensen waren oprecht vriendelijk en heel behulpzaam. Alles werd goed bijgevuld. Als men hier nog zou kunnen verbeteren zou men het aanbod kunnen uitbreiden want dit is eerder beperkt.
Over het algemeen tevreden over dit hotel. Kleine min puntjes maar die heb je overal. We zullen zeker nog terug gaan.

Datum van verblijf: september 2019
emiliedepreter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hartelijk dank om uw positieve ervaring te delen met onze toekomstige gasten! Al onze kamers zijn verschillend, sommige kamers zijn wat kleiner aangezien in deze kamer zich grote gewelven bevinden, andere kamers zijn dan weer wat groter maar hebben wat kleinere glasramen, dit maakt het hotel ook net uniek. Er werd bewust gekozen voor sobere kleuren om de kerkelijke elementen nog beter te doen uitkomen. Het klopt inderdaad dat het bubbelbad eerst voor 3/4 gevuld moet zijn, uiteraard moet ook de zekering opstaan, waar we eigenlijk steeds van uitgaan. Ik bekijk intern even waarom deze uitstond, bedankt om dit te melden! Fijn te lezen dat u onze barman heel vriendelijk vond! Ik bekijk wel even met het team hoe we de taken kunnen optimaliseren zodat u niet zo lang hoeft de wachten. Wat betreft het ontbijt, we zijn dit inderdaad aan het aanpassen en uitbreiden, we vinden ook dat dit nog beter kan! Ik kijk er alvast naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in Martin's Patershof! Vriendelijke groet, Emilie

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een geweldig verblijf, alleen jammer dat het maar 1 nachtje was, volgende keer blijven we langer! Personeel was supervriendelijk en de kamer heel netjes en mooi! Ook het ontbijt is een aanrader, heel uitgebreid, wij hebben geen klachten en komen absoluut terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
emiliedepreter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Hartelijk dank voor de leuke comment, dat doet plezier te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf in Martin's Patershof! We verwelkomen jullie graag opnieuw in de nabije toekomst!

Beoordeeld op 3 september 2019

Zeer origineel hotel met een perfecte service. De kamers waren net. De matras van goede kwaliteit. We hebben genoten van de prachtige glasramen in de kamer.

De ontbijtruimte was indrukwekkend. Prachtige schilderijen.

Datum van verblijf: augustus 2019
emiliedepreter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Bedankt voor uw positieve feedback. Het doet ons plezier te lezen dat u de service als perfect heeft ervaren en dat u heeft genoten van uw verblijf! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel vlakbij het bruisende stadscentrum van Mechelen.
Alles op wandelafstand. Vriendelijk personeel, mooie kamers en lekker verzorgd ontbijt! Ook een welkomstdrankje mogen kiezen wat toch nog dat tikkeltje meer biedt. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
emiliedepreter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden!

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben de afgelopen 3 dagen mogen genieten van een fantastisch hotel in een mooie stad. De kamer waar we verbleven was in 1 woord ‘wow’ zo kan ik dat het best omschrijven. Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd. We komen zeker En vast nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
emiliedepreter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Bedankt voor je mooie feedback, dat doet ons plezier!