“Zeer goede smaken, lekkere gerechtjes. ”
Beoordeling van Wagenoord

Wagenoord
Geclassificeerd als nr. 116 van 239 Restaurants in Mechelen
Beschrijving: In Wagenoord halen we het beste uit onze eigen streken gecombineerd met het fijne uit de wereld. We leggen de nadruk op versheid en seizoensgebonden producten. Het menu verschilt veel van de andere plaatsen in dit gebied. Er staan ​​geen hamburgers, nacho's of broodjes op het menu, maar wij bieden smaken van over de hele wereld met nadruk op ons eigen land.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere kleine gerechtjes, zeker aan te raden. Homemade drankjes. Ook zeer lekkere desserts gegeten.

jente d, Eigenaar van Wagenoord, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Hej Tom,

Bedankt voor je positieve feedback :)
Het doet ons en het hele team altijd goed om leuke feedback te krijgen!!!

Graag tot snel,

mvg,

team eetbar!

Reizigers die Wagenoord bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Wagenoord geweest? Deel je ervaringen!