“Zeer verrassend!”
Beoordeling van Los Bandidos

Los Bandidos
Geclassificeerd als nr. 62 van 248 Restaurants in Mechelen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier aangenaam verast ik kom hier zeker en vast terug! De bediening was super.
Zeker een aanrader voor een gezellig etentje. Het is prachtig ingericht ik voelde me net op vakantie. En last but Not least de fajita is om U tegen te zeggen gewoonweg WAUUWW.

Mvg,

Datum van bezoek: juni 2018

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekker en uitgebreid eten. Gezellige sfeer. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer fijne en aangename avond gehad in deze nieuwe zaak in het centrum van Mechelen.
Heel lekkere Mexicaanse gerechten in combinatie met verfijnde cocktails, authentieke muziek op de achtergrond, een gezellige sfeer en een uitstekende en vriendelijke bediening. Kortom alle ingrediënten zijn aanwezig voor een meer dan geslaagde avond!
Hier kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: april 2018
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: januari 2019
27 juni 2018 beoordeeld

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Los Bandidos bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Los Bandidos geweest? Deel je ervaringen!