“Zeer verrassend!”
Beoordeling van Los Bandidos

Los Bandidos
Geclassificeerd als nr. 58 van 239 Restaurants in Mechelen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier aangenaam verast ik kom hier zeker en vast terug! De bediening was super.
Zeker een aanrader voor een gezellig etentje. Het is prachtig ingericht ik voelde me net op vakantie. En last but Not least de fajita is om U tegen te zeggen gewoonweg WAUUWW.

Mvg,

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekker en uitgebreid eten. Gezellige sfeer. Aanrader!

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer fijne en aangename avond gehad in deze nieuwe zaak in het centrum van Mechelen.
Heel lekkere Mexicaanse gerechten in combinatie met verfijnde cocktails, authentieke muziek op de achtergrond, een gezellige sfeer en een uitstekende en vriendelijke bediening. Kortom alle ingrediënten zijn aanwezig voor een meer dan geslaagde avond!
Hier kom ik zeker terug!

27 juni 2018 beoordeeld

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Los Bandidos bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Los Bandidos geweest? Deel je ervaringen!