“Biercafe”
Beoordeling van Makadam

Makadam
Geclassificeerd als nr. 60 van 269 Restaurants in Mechelen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker op het terras aan de grote markt genieten van een lekker lokaal biertje bij deze echte Belgisch biercafe

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

Gezellig iets gaan drinken in het herfst zonnnetje na een herfstbui!
Vriendelijke bediening, maar het terras is net iets te klein ( is voor mij een algemene opmerking voor Mechelen)
Veel bierkeuze

Datum van bezoek: september 2019
20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste zomerse dag, dat vraagt om een biertje op het terras. En daar is Makadam perfect voor, een groot assortiment Mechelse en Belgische biertjes. De Maneblusser is een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
5 april 2019 beoordeeld

Deze middag tijdens mijn lunchpauze snel met een vriendin komen lunchen. De bediening was snel en het eten zelf was erg lekker. We hadden allebei een wrap met pesto en kip. Zeker aan te raden! Ik kom terug :)

Datum van bezoek: april 2019
15 maart 2019 beoordeeld

Bijzondere, regionale bieren van kleine brouwerijen; heel aardige bediening en goeie ambiance. Aanbevolen!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Makadam bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Makadam geweest? Deel je ervaringen!