“bijzonder gezellig”

Keukens: Marokkaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld

Gelegen vlakbij de OLV-kerk in het centrum. Mooi en ruim terras met mooi uitzicht. Binnen heel gezellig en Oriëntaals ingericht met vele Marokkaanse tradionele lampen. Keuken erg gevarieerd en lekker!

6 september 2017 beoordeeld

hier tajine gaan eten , Het was wel lekker, maar niet echt bijzonders. het zal éénmalig geweest zijn

6 september 2017 beoordeeld

Super snelle en goede service met overheerlijke schotels en tapas.
Niets is te veel gevraagd en het personeel is zeer vriendelijk.

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant in Mechelen waar ik wel vaker kom en het had me nog niet teleurgesteld tot nu toe. Het eten was zeer lekker, zoals elke keer. Lekkere tapas en goede Marokkaanse tajines! Echter de bediening was wat minder. We hadden gereserveerd en hoewel er nog enkele tafels buiten op het terras vrij waren, moesten wij binnen plaatsnemen. Toen we vroegen of we toch niet buiten mochten zitten, kon dit niet omdat deze voor andere personen bedoeld waren. Spijtig. Ook de wachttijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was zeer lang.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke avond.
Van de kaart was weinig te verkrijgen.
Toch heel lekkere tapas en taijnes.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die La Boya bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In La Boya geweest? Deel je ervaringen!