“Terrasje”

Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Dessert in Mechelen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker terrasje gepakt aan het riviertje de dille. Lekker biertje erbij genieten van het zonnetje, heerlijk.

9 september 2019 beoordeeld

Gisteren in de late namiddag op de Vismarkt in Mechelen gepasseerd om op terras iets te drinken. Is ook mogelijk in restaurant Ronda. Stonden te wachten op terras om een tafeltje te kunnen innemen en vroegen aan personeelslid of dit mogelijk was.
Hij was blijkbaar bezig om een tafel te verplaatsen voor gereserveerde klanten .
Wij werden dan ook afgesnauwd en vies bekeken omdat we volgens hem niet voldoende geduld hadden .... Deze man ging helemaal uit de bocht. Indien hij geen stress aankan tijdens drukke momenten, denk ik dat hij beter een andere job zoekt.
Tip voor eigenaar Ronda (observeer even je personeel)....

2 september 2019 beoordeeld

Dikke 2 uur binnen voor een salade met koffie omdat de ober een erg slechte dag had. Eerst vergeet men de koffie op te nemen waardoor je na 20min hem eraan herinnert en dan moet je 4 keer om de rekening vragen! De laatste keer is gelukt via de eigenaar.. ons zien ze daar ook niet meer weer, de ober had duidelijk geen zin om te werken vandaag.

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige setting en heel vriendelijke bediening. Het eten is oké, maar niet het beste Marokkaanse restaurant van de regio. De heel uitgebreide kaart heeft daar wellicht mee te maken.

Datum van bezoek: mei 2019
22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je zeer lekkere tagines en andere Marokkaanse gerechten eten. Goede bediening. Zeer gezellig terras aan de populaire Vismarkt.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die RONDA bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In RONDA geweest? Deel je ervaringen!