“Lekker eten, maar bediening kon veel beter”
Beoordeling van RONDA

RONDA
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Dessert in Mechelen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 mei 2018 beoordeeld

- Locatie: centraal op de Vismarkt
- Interieur: binnen leuke lampions, gezellig, buiten tof terras (zicht op de Dijle)
- Kaart: uitgebreid (vlees, vis, veggie) - tajines, couscous, salades...
- Bediening: hopelijk was het door de drukte van de erg mooie en zonnige dag, maar ondanks reservatie vooraf (zelf langs geweest want telefoonlijn van het restaurant werkte niet) waren ze niet echt vriendelijk (het kwam over alsof ze er geen zin in hadden). de jongedame die mee hielp was daarentegen wel behulpzaam.
- Eten: erg lekker

23 mei 2018 beoordeeld

Gezellige multiculturele sfeer, informeel, gezonde maaltijden voor een correcte prijs. Ook de service is correct en heel vriendelijk, en meestal is het makkelijk parkeren in de buurt, voor degenen die met de wagen komen. Maar de ligging is ook redelijk centraal, waardoor je makkelijk geraakt.

21 mei 2018 beoordeeld

We hadden wel hoge verwachtingen als je de reviews leest; maar voelden ons totaal niet welkom. 't moest allemaal veel te snel gaan en volgens mij heeft het personeel veel stress. Het eten op zich was niet slecht maar hadden er toch meer van verwacht. We komen niet meer terug.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tajine, couscous of iets anders, lekkere schotels, goeie huiswijn. Place to be op de Vismarkt in Mechelen

20 mei 2018 beoordeeld

Vroeger gekend als de "La Cirque" op de place to be in Mechelen.
Zonnige plek in het centrum van de stad.
Vriendelijke service en je kan er iets drinken tot +/- 17:30u daarna is het enkel voor maaltijden.
Tel je rekening goed na want bij ons was 2.30 + 3.80 gelijk aan 4:80€ en een tweede poging was 5.10e.
erg hé? moet toch zijn 6.10€ of ik kan niet meer rekenen.

Reizigers die RONDA bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In RONDA geweest? Deel je ervaringen!