“Lekkere, eenvoud”

Rosario
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 168 van 269 Restaurants in Mechelen
4 weken geleden beoordeeld

Zeer lekker gegeten in een gezellig kader met vriendelijke bediening. Eenvoudig en lekkere Italiaanse keuken

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld

Met social deal bon gaan eten .Zeer vriendelijke bediening .
Lekker en tiramisu aanrader .
Wij gaan zeker terug .

Datum van bezoek: september 2019
21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor de tweede keer geweest en alles was zoals het moest zijn. Heel vriendelijke meneer die bediend en de pizza's en pasta's in orde

18 augustus 2019 beoordeeld

We hebben een bon van social deal gekocht, met een 2 gangendinér bij Rosario. Als eerste kon je kiezen uit een pasta of pizza van de kaart en als dessert dame blanche of tiramisu. Ik zelf had pizza Dominique en de anderen een pasta. Op het drinken hebben we even moeten wachten maar dat was oké. Het eten was er ook enorm snel. Verdacht snel eigenlijk. De pasta's waren lekker! De pizza was klein en had niet zo heel veel smaak, maar het kon er nog mee door. Maar wat heel erg hard opviel was dat het GEEN ECHTE ITALIAAN IS! Als eerste kreeg je geen brood op tafel, als 2de kreeg je geen parmezaankaas maar gewone kaas uit de winkel op je bord al zelf bij de pasta. Op dit moment had ik ook een Italiaan mee aan tafel en die zei zelf dat het geen echt Italiaans eten was. Maar het eten viel nog wel mee, het was niet vies! Maar je proefde dat het echt helemaal geen Italiaanse pizza was. Achteraf kregen we tiramisu en die was zeer lekker en vers! Gelukkig hebben we niet veel moeten betalen door die bon, want anders was ik er nooit geweest. Redelijk duur en geen echte italiaan. Een tegenvaller dus en maar voor één keer! Jammer!

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

mooi interieur maar daar blijft het bij, heel vies , terras vuil, spinnenwebben in de hoeken.... personeel trekt op niks, vergeet alles, kreeg bord pasta opgediend met een lepel erin.... ? zelf een glas voor cola moeten vragen..... eten was niet lekker, slechte pizza en pasta leek zelfs uit de supermarkt. ons zien ze er nooit meer !

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Rosario bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

Mechelen, Antwerpen
Bonheiden, Antwerpen

In Rosario geweest? Deel je ervaringen!