“Zalige spaghetti gegeten”

Geclassificeerd als nr. 28 van 197 Restaurants in Mechelen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week gaan eten laat op de middag (_+15h), lekkerste spaghetti gegeten en top bediening! Komen zeker snel terug!

1 oktober 2020 beoordeeld

Bediening soms veel en ongewenst aanwezig, commentaar leverend op een manier die niet gepast is.
Leuk bedoeld maar komt niet zo over.

29 september 2020 beoordeeld

We waren hier gaan eten omdat we consumptiecheques hadden en dit een zaak was waar we dit konden gebruiken. We hadden voordien bij een andere zaak gaan eten met die cheques. Zelf was ik hier nog nooit binnen geweest. Ik zag steak tartaar op de menu staan. Aangezien dit vrij lang geleden was dat ik dit at had ik dit besteld. Het was heel lekker. Mijn vriendin was voor een vis gegaan. Ook zij zei tegen mij dat dit een lekkere vis was. Zeker de moeite waard om nog eens naar terug te keren. Het enige nadeel vond ik dat er behoorlijk veel lawaai in de zaak was toen we er waren dus het was moeilijk communiceren met mekaar.

5 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en vooral uitstekend bediend! Ober Erwin heette ons hartelijk welkom en zorgde voor een perfecte bediening. Wij hadden een heel gezellige avond en gaan zeker terug.

26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening vriendelijk. Hadden een 3 gangen menu met 2 glazen wijn, halve liter water en koffie . Bij aankomst mochten we afwijken van het menu ,mits het verschil bij te betalen van het duurder gerecht. Hoofdgerecht heb ik de file pure genomen, 32€. Het eten was lekker maar mocht iets warmer zijn. Voor het dessert hebben we beiden een irish genomen ipv dessert met koffie. Wat mij opviel dat deze al ruim 5 min klaar was voor iemand die kwam brengen.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Puro bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Puro geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.