“Enkele keren het ontbijt hier gedaan”
Beoordeling van Puro

Puro
Geclassificeerd als nr. 26 van 239 Restaurants in Mechelen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juli 2018 beoordeeld

Mijn beoordeling is eerlijk op de ervaring die ik hier heb opgedaan. De eerste maal was gewoon goede niets op aan te merken , de tweede maal was de bediening gewoon heel slecht en de producten zeker niet vers . De derde maal was ook niet om over naar huis te schrijven daarom gemiddeld voor mij. Ga hier zelf ook niet meer binnen.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie, goede kwaliteit en waardevolle bediening! Altijd lekkere en vers bereide gerechten en ook de desserts zijn een aanrader!

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant. Hebben er erg lekker gegeten en gedronken. Een aanrader, we komen zeker nog eens terug.

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nav een eerdere ervaring weer een tafel gereserveerd.
We bestelden een voorgerecht (asperges) en een hoofdgerecht. Met vrouw had een heerlijke rijk aangeklede salade, ik zelf heb echt genoten van een heerlijke combinatie van risotto met tonijn echt een topper.
Na de 1e gang vroeg een medewerker of we een ander tafeltje wilde op een betere plek
1 min puntje we zijn gewend lekker lang te tafelen, de gerechten werden echter zeer snel uitgeserveerd, hadden we ook beter kunnen aangeven denk ik achteraf, noh,aals eten en ambiance is zeer goed, bij een volgend bezoek aan Mechelen, schuiven we weer aan bij Puro.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende keren dit restaurant al bezocht en het is steeds tussen lekker en zeer lekker. De bediening verloopt correct en vriendelijk. Kaart is voldoende gevarieerd zodat iedereen zijn gading vindt. De porties zijn voldoende en de presentaties zijn mooi.

Reizigers die Puro bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Puro geweest? Deel je ervaringen!