“Zeer lekker gegeten en uiterst gezellig tafelen”
Beoordeling van LAM'EAU

LAM'EAU
Geclassificeerd als nr. 9 van 241 Restaurants in Mechelen
Beschrijving: TRENDY INTERIOR - WIJNEN - WERELD BIEREN
Beschrijving: TRENDY INTERIOR - WIJNEN - WERELD BIEREN
1 juni 2018 beoordeeld

Aangenaam verrast door locatie, personeel, menukaart en natuurlijk het zeer lekkere eten.
Wij gaan terug!

31 mei 2018 beoordeeld

Zoals steeds uitstekend gegeten op een van de meest aangename terrassen in Mechelen. Alweer een zeer vriendelijke en bekwame bediening.

Nick S, Manager van LAM'EAU, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste,

Wij danken u voor uw komst en uw bezoek aan ons restaurant.
Wij hebben met veel plezier uw Review gelezen.
Graag tot een volgende gelegenheid!

14 mei 2018 beoordeeld

De asperges met Duroc filet waren lekker en mooi opgediend, maar misten toch een beetje kruiding. Vriendelijke bediening. Een 2-jarige peuter zat aan een tafel naast ons. Blijkbaar zijn er geen kinderstoeltjes voorzien, het kind moest het stellen met een niet-comfortabel kussen op een gewone volwassenestoel. Kindvriendelijk ???

14 mei 2018 beoordeeld

Aardig kader aan binnendijle - knus restaurant voor ongeveer 50 couverts - vriendelijke bediening -geen al te uitgebreide menukaart - keuken had wel enige moeite met het tijdig serveren van het eten voor een 40 tal couverts op dit uur zodat de wachttijd iets langer uitliep (misschien meer personeel in de keuken)

26 april 2018 beoordeeld

We gingen hier eten op een zomerse avond met de schoonouders. Na een eerdere zeer positieve ervaring met dit etablissement, besloten we er opnieuw te reserveren, dit maal op het terras. We bestelden een voorgerecht en een hoofdgerecht en zoals vorige keer was er op de gerechten zelf niets aan te merken, alles was lekker, vers en verzorgd. Doch hebben twee zaken onze avond tot een teleurstellende ervaring gemaakt: we hebben heel erg lang moeten wachten op onze gerechten (reservatie om 20u, voorgerecht om 21u10 en hoofdgerecht om 22u) en het was vooral de service die abominabel bleek; Het personeel had totaal geen notie van etiquette, legde bestek verkeerd, morste met amuses en wijn en leek nooit in de buurt. Gelukkig was het zo'n mooie zomerse avond dat we er niet te zwaar aan getild hebben, maar de service zou voor een restaurant van deze prijsklasse wel een pak beter moeten!

Reizigers die LAM'EAU bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In LAM'EAU geweest? Deel je ervaringen!