“Heerlijk gegeten!”

Keukens: Maleisisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Ben hier al een aantal keer geweest en keer op keer is het heerlijk! Vriendelijk bediening en authentieke gerechten. Ik raad zeker aan om Satay te bestellen. Je krijgt verschillende soorten vlees op een stokje geserveerd met pindasaus en kokosrijst!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant , zeer schappelijke prijzen. Soep zou iets mooier kunnen opgediend, nu was het precies een bad soep. Wat een portie ik denk 75cl?hoofdgerechten een topper is de hot plate. Zeer zeer lekker.
Huiswijn is prijs kwaliteit uitstekend. A la carte Voorgerechten hoofdgerechten, wijn en fles water :60 euro.
Wij hebben al veel slechter gegeten voor die prijs. Interieur mooi en gezellig.aanrader!!!

23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd op een zaterdag wat nodig was, want het restaurant zat behoorlijk vol. We kozen voor een van de menu's (€30 pp) en dat beviel iedereen van ons gezelschap. Geen superverfijnde keuken, maar wel lekker en ruim voldoende. De prijzen waren ook heel schappelijk. Bediening in het begin wat stroef en niet echt vriendelijk, maar nadien kon er toch een lach en een grapje af. Wij vonden het alleszins een aanrader.

6 februari 2018 beoordeeld

Met geen ervaring in de Maleisische keuken kozen we voor de locale menu. Door de verassende nieuwe smaken, en een top bediening bevelen we dit resto zeker aan.

Opvallend is dat de buitenkant niet doet vermoeden dat het binnen aangenaam zitten is.

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten. Nooit eerder Maleisisch gegeten dus geen vergelijkingsmateriaal. De saté was heerlijk, de porties groot genoeg. Bediening was oké. Heerlijke authentieke smaken, lekkere curry’s, vooral de kip in kokosmelk was heerlijk. Wij hebben een heerlijk avondje uit gehad en herkennen ons niet in sommige negatieve recensies.

Reizigers die Kuala Lumpur bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Kuala Lumpur geweest? Deel je ervaringen!