“Lekkere tapas, wel wat traag”
Beoordeling van TapaBar

TapaBar
Geclassificeerd als nr. 122 van 1.712 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Spaans, Bar, Wijnbar
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas was hartstikke lekker, het personeel was enorm netjes en er was veel keuze. De enige minpuntjes waren dat het iets teveel was (wij eten overigens niet heel veel) en dat het behoorlijk lang duurde voordat je, je eten kreeg, maar het was dan ook wel heel druk, dus ze konden er niet zoveel aan doen.

13 mei 2018 beoordeeld

Om 18h binnengekomen met 9 personen (gereserveerd). De dienster verteld ons dat er een cocktail van het huis is.Om 18h45 ons eerste drankje op tafel gekregen.Voor mijn cocktail hadden ze de juiste ingrediënten niet meer.Komen ze pas achter na 45 min??Ik had dus om 19h mijn eerste drankje.De cocktail van het huis werd gebracht in een klein glaasje. Bijna schaamtelijk.Leek meer op een proevertje...Wij gingen voor het verrassingsmenu van 22,5€ per persoon. Eten ok, maar we zijn met 9 pers. 2 van ons hebben geen scampi of gamba kunnen eten omdat er maar 7 geserveerd werden. Jammer! Dan kwam de rekening... De mini-cocktail werd gerekend aan 11€! 11€??!! Voor deze prijs hadden we ergens anders een deftige cocktail gekregen. Gevraagd aan de dienster of dit wel klopte? Ja, het klopt. Alles wordt hier vers gemaakt...Ja, in een 'echte' cocktailbar ook en daar krijg je wel waar voor je geld. Top of the bill... 25€ teveel aangerekend! Terug dienster erbij geroepen. Blijkbaar moeten zij alle tapa's apart ingeven in het systeem en is daar iets fout gelopen. Wat een soep!Dus ben je met een groep kijk dan goed jullie rekening na! Voor mij was het een eenmalige ervaring. Ik ga op zoek naar een andere tapabar.....

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten voor een zeer betaalbare prijs. Vriendelijke bediening! Zaaltje wel wat lawaaierig omwille van drukte.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net zoals vorige keer heeeerlijk gegeten! Echt een aanrader het was heel erg druk! Maar hebben niet heel erg lang op ons eten hoeven wachten. Super bediening

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je als klant het contact met de kelner zoveel mogelijk vermijdt om zijn gênante en irritante mopjes te ontlopen, dat is het teken dat het erover gaat. Als diezelfde kelner dan ook nog eens belooft om de koude tapas eerst te brengen en daarna pas de warme, maar dan alles tóch tegelijkertijd op tafel zet, dan begint het vervelend te worden. Wanneer diezelfde kelner als klap op de vuurpijl met al zijn zwier een hoop venusschelpen in olie laat vallen op je jas, trui én handtas, dan is het leuke er echt wel helemaal af. Wij zijn goedgezind aan de avond begonnen en totaal geïrriteerd terug vertrokken. Bovendien waren de tapas niet van het niveau om een dergelijke service goed te maken.

Reizigers die TapaBar bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In TapaBar geweest? Deel je ervaringen!