“Aan te bevelen”
Beoordeling van Sensunik

Sensunik
Reserveren met
Sensunik is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 556 van 1.712 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch, Frans
Beschrijving: Sensunik is een ‘all-generations’ restaurant waar iedereen zich thuis voelt. Eigenlijk bestaat uit restaurant uit diverse aangename plekjes waar je met twee of in groep je onderdompelt in een gloed van warmte en gezelligheid. De culinaire hotspot voor kleine lekkerbek tot grote foodlover! Het restaurant bestaat 32 jaar, maar is zonet volledig vernieuwd. Het concept is verbreed, de inrichting heeft een ware metamorfose ondergaan en in de keuken staat niemand minder dan Amber De Wispeleir. Zij heeft nog samengewerkt met niemand minder dan de peetvader van de Vlaamse gastronomie, Roger Souvereyns. Naast een mooie Frans-Belgische kaart, creëert zij iedere keer fantastisch lekkere suggesties. Alles kraakvers én ook aandacht voor veggie liefhebbers. Er is een mooie uitgebalanceerde wijnkaart met interessante verrassingen aan leuke prijzen. Bij mooi weer kan je genieten van het aangename zomerterras. Een waar stukje Parijs in Antwerpen.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren (nog eens) met een aantal collega’s gaan dineren in de Sensunik. De vernieuwde zaak loste weer alle verwachtingen in: hartelijke bediening, lekker vers bereid eten, topwijntje erbij en deze keer als extraatje kunnen genieten van het mooie, rustige terras. Als je lekker en gezellig wil gaan eten. moet je zeker dit adres kennen!

Sensunik t, Owner van Sensunik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018

Hartelijk dank om ons zo aan te prijzen. Het doet ons plezier dat u van ons restaurant geniet.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verfijnde business lunch (perfect bereide asperges à la Flamande gevolgd door zeetong). Rustig en mooi terras. Vriendelijke bediening.

Geachte mevrouw,

Uw recensie doet ons plezier en wij kijken alvast uit om u een volgende keer te mogen verwennen.

Culinaire groet van het ganse team.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met een aantal vrienden een zeer fijne avond beleefd. We werden warm onthaald door de gastvrouw en ook doorheen de avond was de bediening top. Niets was te veel en steeds met de glimlach. Ook het eten was uitstekend. En heerlijk verse frietjes!!! Wij komen zeker terug.

Sensunik t, Owner van Sensunik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2018

Beste cliënt, hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om ons te evalueren. Uw recensie doet ons enorm veel plezier en wij zullen ons iedere dag blijven inzetten om u in de toekomst even lekker en gastvrij te mogen ontvangen.

17 mei 2018 beoordeeld

Vandaag hebben we genoten van een overheerlijke lunch op het terras. Tafeltjes mooi aangekleed, verse bloemen, hartelijke ontvangst door de lieve gastvrouw... en bovenal heel lekker gegeten ! Elk bordje was mooi gegarneerd met veel aandacht voor de kleine details. Heerlijke verse frietjes, verse mayonaise, gepelde tomaten,... Zaken die niet standaard zijn. Aan zulke kleine details herken je een goede keuken. Binnen is de zaak met veel smaak ingericht. Wij komen zeker terug, mét kinderen want de speelzolder is fun gegarandeerd. Doe zo verder ! Groetjes van zeer tevreden klanten.

Sensunik t, Owner van Sensunik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Lieve client, wij danken u voor uw mooie recensie. Voor het ganse team doet het enorm veel plezier te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek. Wij kijken dan ook alvast uit u bij een volgende gelegenheid terug in de watten te kunnen leggen.

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week zijn wij bij Sensunik gaan eten met ons gezin. Het was ons eerste bezoek, maar zal zeker niet onze laatste zijn. We hebben genoten van het aangename personeel, de vlotte bediening en het voortreffelijke eten. Alles bereid met verse producten, perfect gebakken stuk vlees, borden waren goed warm... oog voor detail! De apple crumble was om van te smullen. De kinderen werden netjes opgevangen en kregen de keuze om met ons aan tafel te eten of boven in de kinder ruimte, waar ze alvorens konden spelen met het resultaat dat ze niet meer mee naar huis wilden... het enige nadeel ;-)Deze ervaring was zeker voor herhaling vatbaar, dank voor deze
culinaire en gezellige avond, chapeau!

Sensunik t, Owner van Sensunik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2018

Beste cliënt,

Hartelijk dank uw beleving met ons te willen delen. Uw recensie doet ons veel plezier en motiveert ons iedere dag opnieuw het beste van onszelf te geven. Tot snel,

Uw Sensunik team

Reizigers die Sensunik bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Sensunik geweest? Deel je ervaringen!