“Superlekker eten vol smaak!”
Beoordeling van Chickpea Restaurant

Chickpea Restaurant
Geclassificeerd als nr. 154 van 1.545 Restaurants in Antwerpen
4 weken geleden beoordeeld

Als je op zoek bent naar een snelle hap, er wat langer wil zitten en op zoek bent naar veganistische of vegetarische gerechten ben je hier op de juiste plaats!

Prijs/kwaliteit is in orde, al dat ik het net een beetje prijzig vind voor de hoeveelheid die je krijgt in vergelijking met de prijs. Je zit natuurlijk wel in hartje Antwerpen, dat moet je in je achterhoofd houden.

18 september 2017 beoordeeld

Misschien had de onvriendelijke dienster een slechte dag wat kan gebeuren -alle begrip daarvoor. Maar het eten liet ook te wensen over. Mijn tafelgenote nam een pitabroodje met falafel, wat ze als passabel beschreef.
Ik koos voor de huisgemaakte citroenlimonade. Deze was duidelijk niet vers gemaakt. Ofwel kwam het citroensap uit een plastic flesje of uit een aangelengd concentraat, maar het smaakte heel erg onaangenaam (bitter) en meer dan 2 slokjes heb ik niet kunnen drinken. Dan maar thee genomen. Dat kwam in een glas dat slechts voor de helft met water gevuld was. Nu ja, elke manier om meer omzet te kunnen draaien, mag men een restaurantje natuurlijk niet kwalijk nemen.
Ik had voor de aardappel in de schil gekozen met zure room en dille. Al snel kreeg ik een stuk dubbelgevouwen inpakpapier op een houten plankje. Ik vermoedde dat dit een soort van onderzetter was en mijn bord nog moest gebracht worden, maar nee, ik moest het papier openvouwen en vond daar, warempel een mm-dik laagje aardappel, met een koffielepel zure room en enkele groene stipjes dille. Ik vermoed dat de aardappel de grootte van een golfballetje moet zijn geweest dat na gekookt te zijn, tussen het papier met een deegrol was platgewalst. Een beetje zout erbij, maakte het best eetbaar, maar de gevraagde prijs was echter buiten verhouding.
Jammer, het was onze eerste keer hier en het zag er op het eerste gezicht best een sympathiek tentje uit, maar we werden echt ontgoocheld.

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig buiten zitten en kijken naar de passanten terwijl je lekker eet.veel keuze en inderdaad drank uit blikjes is een beetje jammer.voor de rest top en als je eens iets anders wilt een topplekje

15 mei 2017 beoordeeld

Lekker gegeten, hoewel de porties klein waren. Drank komt helaas uit blikjes & als het buiten koud en regenachtig is geeft het binnen geen gezellige sfeer. Verder wel een adresje om te onthouden als je tijdens het winkelen snel iets wil gaan eten.

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hummusgerechtjes. Heerlijke aubergine! Vriendelijke mensen. Lekker lichte zaak. Zeker proberen.

Reizigers die Chickpea Restaurant bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Chickpea Restaurant geweest? Deel je ervaringen!