“Zeer lekker en vriendelijk! ”
Beoordeling van Café Restaurant Bourla

Café Restaurant Bourla
Reserveren met
Café Restaurant Bourla is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 115 van 1.749 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Café restaurant Bourla huist in een majestueuse pand aan de al even schitterende Graanmarkt. Toch is de sfeer gemoedelijk, de prijzen schappellijk en de habitués talrijk. Jong en oud, zakenlui en artiesten, shoppers en theaterbezoekers… allemaal voelen ze zich hier thuis, hebben ze hun vast plaatsje, eten ze hun favouriete gerecht. Steeds meer vinden gasten van buiten de stad de weg naar de Graanmarkt, achter de Bourla schouwburg, en mengen zich daar moeiteloos met de locals. OPGELET: NIET TE VERWARREN MET DE FOYER DIE ZICH OP DE EERSTE VERDIEPING VAN DE BOURLASCHOUWBURG BEVINDT
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten! Namen eerst een paar tapas deze waren wel eerder aan de kleine kant, maar wel alles zeer vers en lekker. Het personeel was ook zeer vriendelijk! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

30 augustus 2018 beoordeeld

Na de lunch blijven plakken tot het diner, omdat het er zo gezellig zitten is. Vlotte, vriendelijke bediening, en lekker gegeten. Een adresje om te onthouden.

29 augustus 2018 beoordeeld

Na een late reservering, mooie plaats gekregen achteraan in het restaurant. Zéér vriendelijke ontvangst en naar de tafel begeleid.
Géén "push" van : wil U al wat drinken", eerst effe rustig gaan zitten = relaxt
Startertje : Hendrickx gin met de juiste tonic geserveerd in een mooi aangevuld glas.
We kwamen enkel de bekende bouillabaisse eten, doch waren we verleid wat andere gasten naast ons aan het eten waren :
tapa van watermeloen carpaccio met fetakaas, dat zag er echt uitnodigend uit en dus ook bested, eentje voor ons beide +- € 7,00 : prijs/kwaliteit/smaak = toppertje !!
Het personeel hier is uitermate goed op elkaar ingesteld en vullen elkaar mooi aan in de bediening van alle tafels rond ons, want het is uiteindelijk maandagavond, een zaak die : zeg maar : volledig vol was met genietende eters en waar toch best alles snel en vriendelijk werd bediend !
De bouillabaisse had ik hier al gegeten en sowieso ook aangeraden aan mijn nieuwe vriendin, die gewoon volgde en nadien ook meegenoot vh lekkere eten.
De bouillabaisse was zéér netjes opgevuld met mosseltjes, stukje witvis, zalmnootje, grote scampi, grote gamba, inktvis,...overgoten met een lekkere saus/soep...echt genieten € 36,00 ook hier prijs/kwaliteit/smaak ten top !
Tussendoor komt m'n al eens vragen of alles smaakt en/of er nog iets gewenst is, beleefd, cordaat & zekers niet "gepusht"
Het dessert neem ik steeds elders in de Stad, doch deze keer gezellig samen thuis een baileys met ijs
"don't drive and drink"

24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ambiance , fijne vriendelijke bediening en minstens zo belangrijk het eten is top !
Echt een aanrader

11 augustus 2018 beoordeeld

Alles is hier lekker en er hangt altijd een zeer leuke sfeer. Het terras bevindt zich tussen gebouwen en bomen en je zou kunnen denken van ergens in Barcelona te zitten.

Reizigers die Café Restaurant Bourla bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Café Restaurant Bourla geweest? Deel je ervaringen!