“Lekker”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Lekker en vlotte service, zeker makkelijk let een grotere groep, persoonlijk vind ik het niet zo'n gezellig interieur.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we op ons plek zaten en de andere gasten binnen zagen komen wisten we al dat we goed zaten...veel gasten werden al zoenend verwelkomd. Dit betekent veel mensen uit de buurt die daar zijn als vaste klant dus dat het eten goed moest zijn....en inderdaad heerlijk gegeten . Top bediening

kathleen d, Guest Relations Manager van Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste,

Hartelijk dank voor Uw positieve feedback! Wij hebben inderdaad vele vaste klanten die door de jaren heen als familie zijn geworden!
Maar het blijft steeds leuk om nieuwe mensen te verwelkomen, die dan ook nog tevreden zijn:) SUPER!

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een zwoele lente avond in het prachtige Antwerpen.. en we hebben genoten van het heerlijke Italiaanse eten in restaurant Roma.. goede lasagne..verse tonijn... smakelijke pasta en prima pizza. Echt een aanrader. Verrukkelijk

kathleen d, Guest Relations Manager van Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Grazie mille! voor Uw lovende commentaar... De appreciatie van onze klanten is voor ons een signaal dat we goed bezig zijn... en zo verder doen!

21 april 2018 beoordeeld

Ben sinds de oprichting van dit restaurant (jaren '70/'80) klant. Heb altijd goed gegeten tot vanavond.
Kirr Proseco was niet wat men ervan verwacht. Had de indruk dat het het laatste uit een fles was die niet recent geopend was. Praktisch geen bubbels; niet fris.
Vitello Tonato waren kleine zeer uitgedroogde stukjes kalfsvlees ! Restanten van vlees ? De naam Vitello Tonato onwaardig. Toen men het kwam afruimen en vroeg of het in orde was, heb ik neen geantwoord maar kreeg er geen reactie op. Men deed of men het niet gehoord had.
Bestel steeds een escalope bolognaise want in de Roma is deze het lekkerst. Kreeg een stuk uitgedroogd gepaneerd vlees met enkel op de pasta een beetje tomatensaus. Vroeg achteraf aan de kelner of er een nieuwe chef was. Neen. Ik zegde toen dat de escalope helemaal anders was dan de gebruikelijke escalope bolognaise. Kelner antwoordde mij dat het een escalope milanaise was. Ik zei dat ik dat niet besteld had.
Hij hield vol dat ik dat wel besteld had. Ik eet nooit escalope milanaise en bestel dat dus ook nooit. Toch bleef hij volhouden dat ik het besteld had. Ook toen ik hem zegde dat ik dat nooit een escalope milanaise eet, bleef hij zeggen dat ik het besteld had.. Kreeg ook geen excuses.
Sinds 50 jaar ga ik wekelijks op restaurant en heb het nog nooit meegemaakt dat ik een andere schotel krijg dan wat ik besteld heb. Kan ook nog meegeven dat het restaurant absoluut niet volzet was; dus geen overload aan werk waardoor er een vergissing mogelijk is.
Ik ben zeer teleurgesteld naar huis gegaan na een etentje dat absoluut niet aan de verwachtingen voldeed. Kan niet geloven dat dit de Roma is die ik al jaren ken.

kathleen d, Guest Relations Manager van Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

Beste Mevrouw,

Jammer dat Uw ervaring na zovele jaren eens een keertje minder was.
Wat betreft de prosecco lijkt het mij zeer vreemd dat hier onvoldoende bubbels inzaten daar wij per dag een tiental flessen ledigen. Op de geopende fles staat dan ook nog steeds een speciale sluiting!
Wat betreft het eten; indien er iets niet naar wens is mag u het altijd teruggeven. U heeft wel pas na de maaltijd vermeld dat uw schotel niet correct was. Dit kan U misschien beter voor de maaltijd melden. Onze excuses voor het misverstand!
En ja, we zijn nog steeds hetzelfde restaurant met een chef kok die reeds meer dan 30 jaar bij ons in dienst is...
Jammer dat U na al die jaren van tevredenheid dit geen enkele keer vermeld...

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Italiaan, met ruime keuze aan authentieke gerechten. Hier worden duidelijk verse ingrediënten gebruikt. De pizza’s zijn ook bijzonder lekker.

kathleen d, Guest Relations Manager van Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Beste,

Bedankt voor Uw lovende commentaar! We werken inderdaad met verse en kwaliteitsvolle ingrediënten. Een eerlijke prijs voor een correcte maaltijd vinden wij belangrijk.

Reizigers die Roma bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Roma geweest? Deel je ervaringen!