“Mooie rondleiding”

De Koninck Antwerp City Brewery
Geclassificeerd als nr. 8 van 166 dingen om te doen in Antwerpen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Parkeergelegenheid kinderwagens, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Trappen / lift, Kluisjes / opslag
8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename en onderhoudende rondleiding, zowel qua bier, kaas, chocolade, vlees en brood.
Enige minpunt de degustatie van drie kleine biertjes deden geen eer aan het bier.
In de pelgrom smaakten ze evenwel prima

ACB1833, Public Relations Manager van De Koninck Antwerp City Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2018

Bedankt voor uw input op Tripadvisor. We zijn blij om lezen dat het bezoek u bevallen is, de bierdegustatie is inmiddels gewijzigd. Steeds welkom om dit opnieuw te komen beleven !

7 november 2017 beoordeeld

leuke tour . een aanwinst en verborgen parel
ideaal bij regeweer
een leuke uitstap voor het hele gezin

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
ACB1833, Public Relations Manager van De Koninck Antwerp City Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2018

Wij danken u voor deze mooie feedback ! Steeds welkom bij Stadsbrouwerij De Koninck

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was de moeite waard !! Voor herhaling vatbaar.. en eindigen met 3 lekkere biertjes waaaw ... alleen parkeren is moeilijk en betalend ! Achter de brouwerij is een straat waar dikwijls plaats is maar betalend .. ook vele cadeautjes meegenomen in de Shop..

ACB1833, Public Relations Manager van De Koninck Antwerp City Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Bedankt voor uw input en enthousiasme op Tripadvisor. Er is een ruime betalende parking aan de brouwerij voorzien. Leuk dat jullie ook onze shop met het ruime assortiment hebben weten te appreciëren. Het De Koninck team

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm interactieve en leerrijke ervaring. Perfect half dagje uit in eigen stad (als ja van Antwerpen bent), maar ook voor iedereen buiten 't stad.

Hartelijk dank voor deze mooie input op Tripadvisor ! Ook dank voor de woorden waarmee jullie het bezoek omschrijven. Dit is exact onze opzet geweest. Steeds welkom bij Stadsbrouwerij De Koninck !

Bekijk meer beoordelingen
6 november 2017 beoordeeld

In groep en toch ieder voor zich. Geen trappen is ook een voordeel. Het café met de pratende portretten is zoals echt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Wij danken u voor uw mooie feedback. Leuk dat jullie van het bezoek genoten hebben en ons als uniek omschrijven !

Reizigers die De Koninck Antwerp City Brewery bekeken, bekeken ook

In De Koninck Antwerp City Brewery geweest? Deel je ervaringen!